Mavesyre!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Ja det er kendetegnet ved mavesyre hvertfald...at det kommer og går som det passer den ...én dag kan du have det godt, så den anden dag er det helt sindsygt

Håber at din læge gør noget ved det hvertfald

Det er ihvert fald træls, der går maksimalt 1 minut mellem opstødende!  Og så føles det konstant som om der sidder en lille træls ting i halsen, hvilket jo nok bare er "ømheden" fra opstødende!! ØV!!

Ja håber sgu de tager mig seriøst imorgen og ikke bare siger, "vi ser lige"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

banditten2011

prøv og spørg efter dem her på apoteket det er håndkøb.. spiser dem selv fordi mit er meget slemt..

Balancid Novum

Anmeld

5. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Det er ihvert fald træls, der går maksimalt 1 minut mellem opstødende!  Og så føles det konstant som om der sidder en lille træls ting i halsen, hvilket jo nok bare er "ømheden" fra opstødende!! ØV!!

Ja håber sgu de tager mig seriøst imorgen og ikke bare siger, "vi ser lige"

Ja det er så. Og man går med konstant kvalme, og har det bare af H til

Mmh, ellers må du sgu slå i bordet

Anmeld

5. juli 2011

Steph_Laurits

banditten2011 skriver:

prøv og spørg efter dem her på apoteket det er håndkøb.. spiser dem selv fordi mit er meget slemt..

Balancid Novum

Tak

Anmeld

5. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Ja det er så. Og man går med konstant kvalme, og har det bare af H til

Mmh, ellers må du sgu slå i bordet

Gør jeg også hvis de fejer mig hen igen!!

Har bøvlet med maven og mavesyre on/off siden 19. Juni nu!!

Anmeld

5. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Gør jeg også hvis de fejer mig hen igen!!

Har bøvlet med maven og mavesyre on/off siden 19. Juni nu!!

Det kan heller ikke passe, at man skal gå og have det dårligt, når man i de fleste tilfælde kan fjerne det med den rette medicin

Anmeld

5. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Det kan heller ikke passe, at man skal gå og have det dårligt, når man i de fleste tilfælde kan fjerne det med den rette medicin

Nej syntes jeg egentlig heller ikke. Har det fint når der ikke er mavesyre og mavebøvl. Men når det så kommer, så bliver jeg total træt og udkørt

Anmeld

5. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Nej syntes jeg egentlig heller ikke. Har det fint når der ikke er mavesyre og mavebøvl. Men når det så kommer, så bliver jeg total træt og udkørt

Ja, det er træls sådan noget

Anmeld

5. juli 2011

Victoriasmor88

Har du prøvet med gulerødder ? de er basiske, og modvirker syre Det er bare et råd jeg har lært som sygeplejerske, og det hjælper mig en smule. 

Anmeld

5. juli 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det eneste der har taget min mavesyre er Samarin... snakkede med lægen sidst da jeg følte jeg ofte blev nødt til at tage det specielt om natten og han sagde at så længe jeg ikke overskred max antal gange pr. dag så var det ufarligt for baby at tage det...

Så tag et lille glas fyld det halvt med koldt vand og smid sådan en pose i mens du rører rundt.. og så prøv at drikke det i en slurk for at undgå smagen alt for meget.. indenfor 10 min skulle det virke hvis det kan hjælpe dig...

Jeg har nætter hvor jeg vågner pga det gør ondt af mavesyre i hals og hele vejen ned...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.