Mavesyre!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Steph_Laurits

Isabeau skriver:

Hvis det er halsbrand, du tænker på, drikker jeg mælk og spiser mariekiks (fuldkorn - har endelig fundet dem!)

Er 5 mdr. gravid

Det er ikke halsbrand, men mavesyre som gør det svier i halsen.

Men har talt med lægen, og har fået ordineret mavesårs medicin som forhåbentlig skulle hjælpe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Så er der en update!!

Jeg talte med en sød sød læge som sagde jeg skulle have mavesårs medicin som gerne skulle hjælpe mig!

Håber virkelig det hjælper

Ej hvor dejligt, så håber jeg virkelig at det hjælper

Anmeld

8. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Ej hvor dejligt, så håber jeg virkelig at det hjælper

Håber skisme også!

Satme typisk, ringer til lægen og siger at dårlig mave/mavesmerter og mavesyre kommer og går engang imellem men at mavesmerter og dårlig mave ikke har været der i en uges tid, tror du så ikke at ligeså snart jeg lægger røret på - så begynder min stakkels mave bare at gå i udbrud igen!!!!!!!  

Anmeld

8. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Håber skisme også!

Satme typisk, ringer til lægen og siger at dårlig mave/mavesmerter og mavesyre kommer og går engang imellem men at mavesmerter og dårlig mave ikke har været der i en uges tid, tror du så ikke at ligeså snart jeg lægger røret på - så begynder min stakkels mave bare at gå i udbrud igen!!!!!!!  

Argh , det kender jeg godt. Så tror man lige at det er forsvundet, men så kommer det dælme igen!!!

Anmeld

8. juli 2011

Mira0911

StephanieJ skriver:

Hello Piger!

Er der nogen herinde der har gode råd mod mavesyre??
Jeg sidder ligenu og har utrolig meget mavesyre der hele tiden kommer op, og det er efterhånden begyndt at "gøre ondt" og svie (staves) i min hals pga. al den syre

Så håber virkelig der er gode råd at hente hos Jer  

Kærligst
StephanieJ

Rå kartofler i stave... De er basiske og skulle gerne hjælpe... 

Mælk, kakao, mandler, is... 

Balancid virker for mig... Det tager lige toppen af det... 

Anmeld

8. juli 2011

Steph_Laurits

Mira0911 skriver:

Rå kartofler i stave... De er basiske og skulle gerne hjælpe... 

Mælk, kakao, mandler, is... 

Balancid virker for mig... Det tager lige toppen af det... 

Har talt med lægen, og har fået ordineret mavesårs medicin som forhåbentlig skulle hjælpe!

Men tak for dine råd

Anmeld

8. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Argh , det kender jeg godt. Så tror man lige at det er forsvundet, men så kommer det dælme igen!!!

Ja det er sgu da utroligt!!

Sagde også til kæresten at den sgu bare går i protest over at skulle dopes med piller

Anmeld

8. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Ja det er sgu da utroligt!!

Sagde også til kæresten at den sgu bare går i protest over at skulle dopes med piller

Hahaha..ja det er sikkert det
Mit hjerte hamre derud af, hver gang jeg skal tage større piller end p-piller, så min krop VED når jeg skal have piller , og den bryder sig slet ikke om det

Anmeld

8. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Hahaha..ja det er sikkert det
Mit hjerte hamre derud af, hver gang jeg skal tage større piller end p-piller, så min krop VED når jeg skal have piller , og den bryder sig slet ikke om det

Vildt at din krop reagerer sådan
Det lyder ikke rart!

Min kæreste kan heller ikke sluge "store piller" såsom panodil, han kan maks klare ipren som ikke er så store. Hans hals snørrer sig sammen hvis han skal sluge store piller, så det er fysisk umuligt for ham!!

Anmeld

8. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Vildt at din krop reagerer sådan
Det lyder ikke rart!

Min kæreste kan heller ikke sluge "store piller" såsom panodil, han kan maks klare ipren som ikke er så store. Hans hals snørrer sig sammen hvis han skal sluge store piller, så det er fysisk umuligt for ham!!

Det er det heller ikke, bryder mig slet ikke om piller, og det er min krop godt klar over

Første gang jeg nogensinde tog min første panodil mod hovedpine, var for ét år siden, da jeg var 20 år. Før det nægtede jeg at røre så stor en pille, prøvede altid at få hovedpinen væk med masser af vand og søvn. Men min krop blev i forvejen dopet mod smerter pga. betændelse i visdomstanden, og så derefter mod smerterne EFTER fjernelsen..Så fik lidt mere mod på at tage en pille mod hovedpine, når det var. Men hader det stadigvæk , gør alt for at undgå piller, haha

Årh, det lyder slet ikke godt . Har det altid været sådan ved ham?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.