Mavesyre!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Ja man får da lyst til at give igen, men man må forholde sig prof. og så lade dem stå og være til grin.

Har godt nok heller aldrig te'et mig i en butik. Kan da godt klage over en vare osv. men det er sgu på et ordentlig niveau, ved da det er menneskeligt at fejle. Så hvorfor råbe og skrige og svine folk til. Forstår det virkelig ikke - kommer nok heller aldrig til det

Nemlig, så må man bande osv inden i

Nej det kommer jeg heller aldrig til at forstå ..nogen tror jo satme at du er en robot der kan klare alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Nemlig, så må man bande osv inden i

Nej det kommer jeg heller aldrig til at forstå ..nogen tror jo satme at du er en robot der kan klare alt

Når man står i butik der KAN og MÅ man ikke lave fejl, vidste du ikke det???

Anmeld

9. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Når man står i butik der KAN og MÅ man ikke lave fejl, vidste du ikke det???

Hahaha, så ved jeg det hvertfald nu

Anmeld

24. oktober 2011

Inge Nielsen

StephanieJ skriver:

Hello Piger!

Er der nogen herinde der har gode råd mod mavesyre??
Jeg sidder ligenu og har utrolig meget mavesyre der hele tiden kommer op, og det er efterhånden begyndt at "gøre ondt" og svie (staves) i min hals pga. al den syre

Så håber virkelig der er gode råd at hente hos Jer  

Kærligst
StephanieJ

Går det bedre med mavesyren nu? I så fald, vil det være spændende at høre, hvilke metoder, du synes hjalp mest. 

Har et familiemedlem, som har problemer med mavesyre i spiserøret, så kunne da godt tænkte mig at få nogle råd 

Anmeld

25. oktober 2011

Inge Nielsen

Inge Nielsen skriver:

Går det bedre med mavesyren nu? I så fald, vil det være spændende at høre, hvilke metoder, du synes hjalp mest. 

Har et familiemedlem, som har problemer med mavesyre i spiserøret, så kunne da godt tænkte mig at få nogle råd 

Læste lige lidt om mavesyre på nettet. Det var overraskende! Det er ikke kun, hvis man har for meget mavesyre, at man for sure opstød. Eftersom mavesyre nedbryder maden, så den kan fordøjes, er for lidt mavesyre ensbetydende med en dårlig fordøjelse, hvilket gør at kroppen afstøder maden i form af eksempelvis sure opstød. Så det er åbenbart både hvis man har for meget eller for lidt mavesyre, at der opstår problemer

Anmeld

26. oktober 2011

Steph_Laurits

Inge Nielsen skriver:

Ja det gør det (også et par måneder siden efterhånden)
Men fik noget mavesårs medicin hos lægen (havde ikke mavesår), men den medicin hjælper maven til at stabiliere sig igen. Så det virkede

Anmeld

31. oktober 2011

Inge Nielsen

Det er jeg glad for at høre. Tillykke med det 

Anmeld

31. oktober 2011

Steph_Laurits

Inge Nielsen skriver:

Det er jeg glad for at høre. Tillykke med det 

Hehe, tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.