Mavesyre!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Ja hellere sige: "Det ved jeg faktisk ikke med sikkerhed" istedet for "Ja ja, dem der - der sker ingenting" og bla bla!!

HADER sælgere, om det er i Føtex, tøjbutik, apotek eller hvad det er - som bare fyrer l*** ud for at sælge, men i virkeligheden ikke ved en bjælde om det produkt de står med!!

Når jeg står i butik og er i tvivl om et produkt og kunden spørger til det, jamen så er jeg da ærlig og siger jeg måske ikke lige ved så meget om det, og så prøver jeg at undersøge det så kunden får ordenligt svar!!

Ja nemlig, så er man i det mindste forberedt på det. Man bliver sgu bange , blev båret ud til bilen, fordi jeg fik det så dårligt af at gå selv!!

Også her. Har også haft med kunder at gøre de forskellige steder jeg har arbejdet..og har gjordt det samme som dig . Plejer at svare, at det kan jeg desværre ikke svare på, men jeg kan lige få fat på én som ved det de spørger om...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Ja nemlig, så er man i det mindste forberedt på det. Man bliver sgu bange , blev båret ud til bilen, fordi jeg fik det så dårligt af at gå selv!!

Også her. Har også haft med kunder at gøre de forskellige steder jeg har arbejdet..og har gjordt det samme som dig . Plejer at svare, at det kan jeg desværre ikke svare på, men jeg kan lige få fat på én som ved det de spørger om...

Kunne være vi skulle give dem kursus i kundebetjening  Haha!!

Anmeld

9. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Kunne være vi skulle give dem kursus i kundebetjening  Haha!!

Haha, god idé

Men kunderne trænger i visse tilfælde også til at være lidt sødere

Anmeld

9. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Haha, god idé

Men kunderne trænger i visse tilfælde også til at være lidt sødere

Kunne ikke være mere enig!

Blev engang overfuset og råbt og skreget af, af en kunde over at varen gik ind til forkert pris osv. gik så ned og tjekkede prisen på hylden fordi jeg var sikker på den var god nok. Og rigtigt nok havde han taget en ved siden af og gået ud fra det var prisen. Jeg var total nede på jorden og svarede ham pænt og smilende, men blev bare skældt og smældt, og ikke det der ligner et "undskyld"

Anmeld

9. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Kunne ikke være mere enig!

Blev engang overfuset og råbt og skreget af, af en kunde over at varen gik ind til forkert pris osv. gik så ned og tjekkede prisen på hylden fordi jeg var sikker på den var god nok. Og rigtigt nok havde han taget en ved siden af og gået ud fra det var prisen. Jeg var total nede på jorden og svarede ham pænt og smilende, men blev bare skældt og smældt, og ikke det der ligner et "undskyld"

Hahaha, nogen kunder er bare åndsvage . Kan nu også mange historier..

En dag da jeg var ved kassen, er der en kunde som braser ind i køen og spørger mig om vi stadigvæk har de røde pølser, som vi har på tilbud. Vidste godt at folk havde gået helt amok med at købe dem, hele dagen..så sagde stille og roligt til ham, at hvis der ikke var flere dernede, var de udsolgt..så flippede han en kriger og lavede store arm bevægelser med sin kurv i hånden, "ÅÅÅÅRH, i har da heller aldrig noget!!!" , og så gik han hidsigt væk fra køen, og på vej ud sparkede han hårdt til sin kurv 2 gange, så den fløj afsted, og så var han væk, uden at han samlede kurven op igen..flip ud over ingenting altså

Anmeld

9. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Hahaha, nogen kunder er bare åndsvage . Kan nu også mange historier..

En dag da jeg var ved kassen, er der en kunde som braser ind i køen og spørger mig om vi stadigvæk har de røde pølser, som vi har på tilbud. Vidste godt at folk havde gået helt amok med at købe dem, hele dagen..så sagde stille og roligt til ham, at hvis der ikke var flere dernede, var de udsolgt..så flippede han en kriger og lavede store arm bevægelser med sin kurv i hånden, "ÅÅÅÅRH, i har da heller aldrig noget!!!" , og så gik han hidsigt væk fra køen, og på vej ud sparkede han hårdt til sin kurv 2 gange, så den fløj afsted, og så var han væk, uden at han samlede kurven op igen..flip ud over ingenting altså

Haha, han var sgu nok sulten!!! Eller også vidste han der ventede en skider fra konen hvis han ikke kom hjem med de pølser. Hahaha!!

Nogen kunder burde bare ikke have lov til at gå ud og handle!!

Anmeld

9. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Haha, han var sgu nok sulten!!! Eller også vidste han der ventede en skider fra konen hvis han ikke kom hjem med de pølser. Hahaha!!

Nogen kunder burde bare ikke have lov til at gå ud og handle!!

Haha, det sjoveste var at en kunde kommenterede da han var gået "Hvem har tisset på hans sukkermad?! " , helt cool sagt, hæhæ..

Enig! . Ved nogen kunder står man også og ligner ét stort spørgsmåls tegn , og tænker "Hvordan kan de få sig selv, til at flippe ud over sådan en lille ting"

Anmeld

9. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Haha, det sjoveste var at en kunde kommenterede da han var gået "Hvem har tisset på hans sukkermad?! " , helt cool sagt, hæhæ..

Enig! . Ved nogen kunder står man også og ligner ét stort spørgsmåls tegn , og tænker "Hvordan kan de få sig selv, til at flippe ud over sådan en lille ting"

Hehe, der var også en kunne bag ham som sagde til mig da han var gået: "Slap af du tager det flot, jeg var gået total amok på ham"

Jeg ved det virkelig heller ikke, man tænker nok meget sådan når man først har prøvet at stå bag disken i en forretning!

Anmeld

9. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Hehe, der var også en kunne bag ham som sagde til mig da han var gået: "Slap af du tager det flot, jeg var gået total amok på ham"

Jeg ved det virkelig heller ikke, man tænker nok meget sådan når man først har prøvet at stå bag disken i en forretning!

Haha, ja men indeni har man også lyst til at give dem retur , sådan har jeg det hvertfald.

Har aldrig behandlet ekspedienter dårligt, men jo man får altid mere forståelse for det hele når man selv har stået ved kassen

Anmeld

9. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Haha, ja men indeni har man også lyst til at give dem retur , sådan har jeg det hvertfald.

Har aldrig behandlet ekspedienter dårligt, men jo man får altid mere forståelse for det hele når man selv har stået ved kassen

Ja man får da lyst til at give igen, men man må forholde sig prof. og så lade dem stå og være til grin.

Har godt nok heller aldrig te'et mig i en butik. Kan da godt klage over en vare osv. men det er sgu på et ordentlig niveau, ved da det er menneskeligt at fejle. Så hvorfor råbe og skrige og svine folk til. Forstår det virkelig ikke - kommer nok heller aldrig til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.