StephanieJ skriver:
Kunne ikke være mere enig!
Blev engang overfuset og råbt og skreget af, af en kunde over at varen gik ind til forkert pris osv. gik så ned og tjekkede prisen på hylden fordi jeg var sikker på den var god nok. Og rigtigt nok havde han taget en ved siden af og gået ud fra det var prisen. Jeg var total nede på jorden og svarede ham pænt og smilende, men blev bare skældt og smældt, og ikke det der ligner et "undskyld" 

Hahaha, nogen kunder er bare åndsvage
. Kan nu også mange historier..
En dag da jeg var ved kassen, er der en kunde som braser ind i køen og spørger mig om vi stadigvæk har de røde pølser, som vi har på tilbud. Vidste godt at folk havde gået helt amok med at købe dem, hele dagen..så sagde stille og roligt til ham, at hvis der ikke var flere dernede, var de udsolgt..så flippede han en kriger og lavede store arm bevægelser med sin kurv i hånden, "ÅÅÅÅRH, i har da heller aldrig noget!!!
" , og så gik han hidsigt væk fra køen, og på vej ud sparkede han hårdt til sin kurv 2 gange, så den fløj afsted, og så var han væk, uden at han samlede kurven op igen..flip ud over ingenting altså 
Anmeld