Hvornår kom jeres strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

170811

Christine skriver:

Jeg har i hvert fald sørget for at drikke meget vand og har også brugt både creme og olie.. og jeg fik ikke strækmærker  Om ikke andet så er mit maveskind dejligt blødt, jeg ville i hvert fald ikke lade være med at prøve at forebygge.. om ikke andet så for en sikkerheds skyld.

Måske hjælper det også at spise fiskeolie? Det er jo i hvert fald sundt for mange ting..sikkert også huden.

Hmm jeg ved ikke med indvordes forebyggelse, men er sikker på at at udvordes forebyggelse hjælper Nogle strækmærker er hormonelle, og nogle kommer simpelthen fordi at maveskindet strækker sig hurtigere end de kollagene og elastine fibre kan være med på, og det er de sidste som vi måske kan forebygge med creme, så vores maveskind er smidigt og sundt Jeg har heller ikke tænkt mig at lade være med at smøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Kamulla

kom over natten... 34+2  og så bredte de sig bare..

men ingen grund til at være bange for noget du ikke kan styre alligevel.. får du dem så får du dem.. gør du ikke.. så godt for dig

Anmeld

5. juli 2011

Clisolka

170811 skriver:

Hej tøser!

Ja jeg er jo lidt angst for de dersens strækmærker, der som oftest hører med til en graviditet! Jeg er dog den heldige ejer af INGEN strækmærker indtil videre... Mon jeg slipper?

Jeg har et enkelt lillebitte strækmærker på det ene bryst, men de er også vokset uhæmmet meget i løbet af min graviditet.

Hvornår kom jeres?

Jeg er 33+6 idag.

Da jeg var 20 uger henne begyndte de første så småt at dukke op 

Anmeld

5. juli 2011

2babygirls

Hej tøser!

Ja jeg er jo lidt angst for de dersens strækmærker, der som oftest hører med til en graviditet! Jeg er dog den heldige ejer af INGEN strækmærker indtil videre... Mon jeg slipper?

Jeg har et enkelt lillebitte strækmærker på det ene bryst, men de er også vokset uhæmmet meget i løbet af min graviditet.

Hvornår kom jeres?

Jeg er 33+6 idag.

Fik nogle små hvide nogle da jeg gik over tid Men de er total usynlige næsten, så det kan jeg godt leve med.
Fødte 40+5

Anmeld

5. juli 2011

MinNoah

Jeg fik nogle få stykker i siden omkring uge 37... man kan da se dem idag, men er slet ikke slemt, synes jeg selv..

Man kan ikke forebygge strækmærker med nogle som helst cremer, kommer de så kommer de...

Anmeld

5. juli 2011

morethanperfect

170811 skriver:

Hej tøser!

Hvornår kom jeres?

Jeg er 33+6 idag.

Jeg gik helt til 40+6 og jeg fik ingen strækmærker

Anmeld

5. juli 2011

TbCp

Jeg fik ingen!

Eller... dvs... i dagene efter fødslen, hvor mælken løb til, der fik jeg lidt på brysterne, men ellers ingenting

Anmeld

5. juli 2011

minlilleskat

170811 skriver:

Hej tøser!

Hvornår kom jeres?

Jeg er 33+6 idag.

hejsa jeg er 33+4 og har ingen strækmærker

håber det holder

Anmeld

5. juli 2011

MetteS81

Mine kom lige et par uger før termin...var sikker på jeg ikke fik nogen, men pludselig var de der! Og efter jeg havde født var der flere end jeg lige havde regnet med...de havde bare været spændt helt ud under graviditeten så de var tydeligere bagefter  Men nu hvor min pige er snart 6 mdr er de slet ikke så tydelige mere...Jeg ser dem som en form for mærker jeg har fået i kamp, hehe, og er stolt af dem!!  Også selvom mavsen nok var pænere før  

Anmeld

5. juli 2011

Stéphanie

170811 skriver:

Hej tøser!

Hvornår kom jeres?

Jeg er 33+6 idag.

Jeg gik faktisk fri indtil dagen før jeg fødte Da jeg stod op om morgenen var der 5 rimelig små strækmærker. De er ikke specielt dybe og man ligger ikke rigtig mærke til dem. De er lidt røde, men de bliver jo lysere med tiden. Det er på fredag 1 måned siden jeg fødte og der er ikke kommet flere, men de er begyndt at blive lidt lysere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.