Hvornår kom jeres strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

170811

Trine89 skriver:

En lille hikke prinsesse (har har tit hikke)

Jeg ved ikke om jeg har mærket når lillemanden hikker! Men jeg har heller ikke mærket så meget liv igen, og har været på sygehuset flere gange fordi jeg ikke følte jeg havde mærket liv. Har foranliggende moderkage, så de siger det er derfor. Jeg mærkede først liv omkring uge 24 tror jeg, og min kæreste mærkede først spark udvendigt omkring uge 30 eller 31!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

132319

170811 skriver:

Nogle er jo selvf mere disponeret, og tager man mange kg på så er risikoen jo også større, og jeg siger ikke man kan undgå dem overhoved Men igen - et sundt og velplejer maveskind kan jo virkelig ikke gøre strækmærkerne værre! Hvem ved hvordan hun havde set ud hvis hun ikke havde brugt creme

Igen, skrøne. Det KAN ikke forhindres, uanset hvad man gør...

Anmeld

5. juli 2011

170811

Christine skriver:

Det ville godt nok være lidt ironisk hvis de opstår dagen før eller lignende!

Men mange tak. Ja, det er meget snart. Uhyggeligt.

Held og lykke med at undgå strækmærker! Men de forsvinder vist næsten igen for de fleste, gør de ikke?

Ja de bliver jo lyse og ikke så tydlige efter noget tid. men de kan aldrig forsvinde helt tror jeg. Jeg er dog af den overbevisning at det er muligt at forebygge og afhjælpe, selvom alle siger at det er helt umuligt.

Anmeld

5. juli 2011

Christine

170811 skriver:

Ja de bliver jo lyse og ikke så tydlige efter noget tid. men de kan aldrig forsvinde helt tror jeg. Jeg er dog af den overbevisning at det er muligt at forebygge og afhjælpe, selvom alle siger at det er helt umuligt.

Jeg har i hvert fald sørget for at drikke meget vand og har også brugt både creme og olie.. og jeg fik ikke strækmærker  Om ikke andet så er mit maveskind dejligt blødt, jeg ville i hvert fald ikke lade være med at prøve at forebygge.. om ikke andet så for en sikkerheds skyld.

Måske hjælper det også at spise fiskeolie? Det er jo i hvert fald sundt for mange ting..sikkert også huden.

Anmeld

5. juli 2011

FruHolm <3

mine kom 38 + ? blev ked af det, men har intet imod dem nu, der kom jo en dejlig dreng ud af det

Anmeld

5. juli 2011

Trine89

170811 skriver:

Jeg ved ikke om jeg har mærket når lillemanden hikker! Men jeg har heller ikke mærket så meget liv igen, og har været på sygehuset flere gange fordi jeg ikke følte jeg havde mærket liv. Har foranliggende moderkage, så de siger det er derfor. Jeg mærkede først liv omkring uge 24 tror jeg, og min kæreste mærkede først spark udvendigt omkring uge 30 eller 31!

Jeg har også foran liggende moderkager.. og der gik også noget tid inden jeg kunne mærke liv. det var først omkring uge 20, og kæresten kunne mærkeliv uden på maven omkring uge 25 hehe..

Men jeg har mærket rigtig meget til vores lille prinsesse selvom hun nogen gange mangler lidt situations fornæmmelse, da hun har det med at skal tumle mest rundt når man skal sove.. og nogen gange skal hun da også liiiiige gøre opmærksom på at hun er der når jeg har møde på arbejdet.. hehe

Anmeld

5. juli 2011

132319

Christine skriver:

Jeg har i hvert fald sørget for at drikke meget vand og har også brugt både creme og olie.. og jeg fik ikke strækmærker  Om ikke andet så er mit maveskind dejligt blødt, jeg ville i hvert fald ikke lade være med at prøve at forebygge.. om ikke andet så for en sikkerheds skyld.

Måske hjælper det også at spise fiskeolie? Det er jo i hvert fald sundt for mange ting..sikkert også huden.

Hehe, jeg drak cola, usund mad og massevis af chokolade og smurte aldrig maven -Jeg fik heller ikke et eneste

Anmeld

5. juli 2011

170811

132319 skriver:

Igen, skrøne. Det KAN ikke forhindres, uanset hvad man gør...

Nej og igen så siger jeg heller ikke det kan forhindres - men man kan altid hjælpe sin hud til at være mere elastisk og smidig.

Anmeld

5. juli 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Jeg fik ingen  min søn er født i uge 41+3

Anmeld

5. juli 2011

Christine

132319 skriver:

Hehe, jeg drak cola, usund mad og massevis af chokolade og smurte aldrig maven -Jeg fik heller ikke et eneste

Jeg får også masser af chokolade!! Det er nok dét der hjælper

Men det synes jeg nu alle gravide skal have uanset hvad.

Måske er det rigtigt nok at det afhænger af hvilken hud man har arvet. Det har i hvert fald ikke kun noget at gøre med om man tager meget på, for dét gjorde jeg begge gange.. og fik ikke mærker. Så jeg er vel bare heldig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.