Hvornår kom jeres strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.353 visninger
50 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

170811

Hej tøser!

Ja jeg er jo lidt angst for de dersens strækmærker, der som oftest hører med til en graviditet! Jeg er dog den heldige ejer af INGEN strækmærker indtil videre... Mon jeg slipper?

Jeg har et enkelt lillebitte strækmærker på det ene bryst, men de er også vokset uhæmmet meget i løbet af min graviditet.

Hvornår kom jeres?

Jeg er 33+6 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Mira0911

Jeg er 29+1 og har ikke fået noget endnu... Har dog fra sidste graviditet på barmen... De er ikke blevet tydeligere eller værre endnu... 

Anmeld

5. juli 2011

Mette.

Hej tøser!

Ja jeg er jo lidt angst for de dersens strækmærker, der som oftest hører med til en graviditet! Jeg er dog den heldige ejer af INGEN strækmærker indtil videre... Mon jeg slipper?

Jeg har et enkelt lillebitte strækmærker på det ene bryst, men de er også vokset uhæmmet meget i løbet af min graviditet.

Hvornår kom jeres?

Jeg er 33+6 idag.

Mine kom lige op til min termin, jeg fik lov at gå til 41+1 før min datter ville ud, så jeg i løbet af en god uge fik jeg nogle stykker på maven, det kan pludselig gå hurtigt, selvom jeg var overbevist om de blev væk nu jeg var gået fri så længe. 

Men, nu 14 måneder senere er de blevet helt lyse, så på lidt afstand ser man den faktisk slet ikke mere, så det er slet ikke så slemt og i sidste ende er det jo det hele værd. 

Anmeld

5. juli 2011

serinasmor

170811 skriver:

Hej tøser!

Hvornår kom jeres?

Jeg er 33+6 idag.

det kan sagtens ske at du slipper

jeg har ingen (fra graviditeten i hver fald) ... men har på hofterne efter teenageårene ... de er heldigvis ikke så tydelige længere

Anmeld

5. juli 2011

Noahmor

170811 skriver:

Hej tøser!

Hvornår kom jeres?

Jeg er 33+6 idag.

Jeg fik ikke et eneste, så kan være at du er ligeså heldig. 

Anmeld

5. juli 2011

Mor010711

ca en måneds tid før termin, begyndte der så småt at komme lidt. 

Er 7-9-13 ikke så hårdt ramt 

Måske er du bare en af de heldige der helt slipper 

Anmeld

5. juli 2011

Lusi

Jeg tænkte, feeedt jeg slipper for strækmærker, men nej, de kom da jeg havde født

Anmeld

5. juli 2011

lycly

Jeg er 38+2 og har ingen , men jeg smører mig også ind i Matas Mor&Barn creme hver dag. Det har jeg gjort siden 20. uge ca. Det er en lækker fed creme som gør huden elastisk. Vil anbefale dig at du begynder at bruge den , man kan jo ikke fjerne strækmærker, men forebygge dem

Jeg smører den ind på både bryster, mave og hofter , da det er der man helt sikkert vokser under graviditeten

Anmeld

5. juli 2011

170811

Mette. skriver:

Mine kom lige op til min termin, jeg fik lov at gå til 41+1 før min datter ville ud, så jeg i løbet af en god uge fik jeg nogle stykker på maven, det kan pludselig gå hurtigt, selvom jeg var overbevist om de blev væk nu jeg var gået fri så længe. 

Men, nu 14 måneder senere er de blevet helt lyse, så på lidt afstand ser man den faktisk slet ikke mere, så det er slet ikke så slemt og i sidste ende er det jo det hele værd. 

jeg skal heldigvis ikke gå over tid! men når de kommer så sent er det jo nok ikke sådan nogle dybe strækmærker. godt at dine ikke er så tydeligere mere :p

jeg smører bryst og mave hver dag med mandelolie, ved ikke om det gør nogen forskel, men i det mindste tager det også kløen

Anmeld

5. juli 2011

170811

Mor010711 skriver:

ca en måneds tid før termin, begyndte der så småt at komme lidt. 

Er 7-9-13 ikke så hårdt ramt 

Måske er du bare en af de heldige der helt slipper 

uh håber også jeg slipper helt, eller ihvert fald næsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.