Hvornår kom jeres strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

170811

Luna F. skriver:

Jeg er 38+2 og har ingen , men jeg smører mig også ind i Matas Mor&Barn creme hver dag. Det har jeg gjort siden 20. uge ca. Det er en lækker fed creme som gør huden elastisk. Vil anbefale dig at du begynder at bruge den , man kan jo ikke fjerne strækmærker, men forebygge dem

Jeg smører den ind på både bryster, mave og hofter , da det er der man helt sikkert vokser under graviditeten

jeg smorer med mandelolie istedet, bryder mig ikke om den creme, men har købt den :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

170811

Lykke86 skriver:

Jeg tænkte, feeedt jeg slipper for strækmærker, men nej, de kom da jeg havde født

ej hvor strengt!!!! dumme dumme strækmærker :p

Anmeld

5. juli 2011

lycly

170811 skriver:

jeg smorer med mandelolie istedet, bryder mig ikke om den creme, men har købt den :p

Mandelolie er også helt fint , personligt synes jeg bare at jeg føler mig fedtet længere Men  for at du slipper

Anmeld

5. juli 2011

SussieThyssen

170811 skriver:

Hej tøser!

Ja jeg er jo lidt angst for de dersens strækmærker, der som oftest hører med til en graviditet! Jeg er dog den heldige ejer af INGEN strækmærker indtil videre... Mon jeg slipper?

Jeg har et enkelt lillebitte strækmærker på det ene bryst, men de er også vokset uhæmmet meget i løbet af min graviditet.

Hvornår kom jeres?

Jeg er 33+6 idag.

Jeg krydser for at du ingen får

Jeg havde heller ikke et eneste 14 dage før jeg skulle have min den første..og hvad skete der...midt i nattens mørke, skulle jeg ud på wc..jeg gad ikke tænde lys..og jeg vadede lige ind i hjørnet på ryggen af en spisestuestol med et ordenligt knald.
Av hvor gjorde det nas.
Næste morgen havde jeg det flotteste netværk af stækmærker ud over hele maven og et kæmpe sorteblåt mærke lige der hvor hjørnet af stoleryggen havde ramt. 

Så pas på stolerygge og andre spidse hjørner

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. juli 2011

170811

Luna F. skriver:

Mandelolie er også helt fint , personligt synes jeg bare at jeg føler mig fedtet længere Men  for at du slipper

Ja det er måske lidt fedtet, men jeg bruger det bare om aften også smører jeg længe så der også kommer lidt gang i blodomløbet mange tak og i lige måde :p

Anmeld

5. juli 2011

170811

SussieThyssen skriver:

Jeg krydser for at du ingen får

Jeg havde heller ikke et eneste 14 dage før jeg skulle have min den første..og hvad skete der...midt i nattens mørke, skulle jeg ud på wc..jeg gad ikke tænde lys..og jeg vadede lige ind i hjørnet på ryggen af en spisestuestol med et ordenligt knald.
Av hvor gjorde det nas.
Næste morgen havde jeg det flotteste netværk af stækmærker ud over hele maven og et kæmpe sorteblåt mærke lige der hvor hjørnet af stoleryggen havde ramt. 

Så pas på stolerygge og andre spidse hjørner

Kærligst
Sussie

Ej hvor øv! Husk at tænde lyset

Jeg vil fra nu af passe på intet rammer min mave :p

Anmeld

5. juli 2011

Trine89

Jeg er nu 33+3 og har ikke fået nogle endnu.

Jeg har lidt på hofterne som jeg nærmest ALTID har haft. De er blevet lidt tydeligere.

but so fare er jeg sluppet

Anmeld

5. juli 2011

Christine

170811 skriver:

Hej tøser!

Ja jeg er jo lidt angst for de dersens strækmærker, der som oftest hører med til en graviditet! Jeg er dog den heldige ejer af INGEN strækmærker indtil videre... Mon jeg slipper?

Jeg har et enkelt lillebitte strækmærker på det ene bryst, men de er også vokset uhæmmet meget i løbet af min graviditet.

Hvornår kom jeres?

Jeg er 33+6 idag.

Mine bryster er ikke rigtigt vokset under denne grvaiditet, så der er ikke kommet nogle siden sidste graviditet.. og er begge gange sluppet for strækmærker på maven, jeg skal helst føde om en uge ca. så jeg håber da ikke de når at komme.

Anmeld

5. juli 2011

132319

Luna F. skriver:

Jeg er 38+2 og har ingen , men jeg smører mig også ind i Matas Mor&Barn creme hver dag. Det har jeg gjort siden 20. uge ca. Det er en lækker fed creme som gør huden elastisk. Vil anbefale dig at du begynder at bruge den , man kan jo ikke fjerne strækmærker, men forebygge dem

Jeg smører den ind på både bryster, mave og hofter , da det er der man helt sikkert vokser under graviditeten

Det er en skrøne at man kan forebygge strækmærker. Det er hormonelt og olier og cremer kan ikke hindre at de kommer. Jeg smurte med mave med olie men det var for at hindre kløe osv. Til spørgsmålet, så fik jeg tre strækmærker i hver side i anden graviditet. Det var i uge 36 og jeg fødte 36+6 så jeg kunne sikkert have fået mange flere hvis jeg var gået tiden ud

Anmeld

5. juli 2011

SussieThyssen

170811 skriver:

Ej hvor øv! Husk at tænde lyset

Jeg vil fra nu af passe på intet rammer min mave :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.