NYE hjemmesyede tullebukser og shorts :) (Til begge køn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. juli 2011

Mette.

isabellamor skriver:

ihh hvor du syer og syer smukke.. og jeg kigger med hver gang og nu blev jeg fristet..

hvor meget koster de grønne uglebukser som du har på det sidste billede..?? 

kan jeg selv bestemme hvilken farve rib jeg vil ha? og om det skal være både i liv og benender?

Hvor er du sød.  Jeg eeelsker at sy!

Jamen hvad størrelsen skal han have din lille basse? Omkring 100 kr. vil de koste. Og jeps, du kan selv bestemme rib i både top og bund og om der skal være rib i benene eller bare elastik. Jeg har masser af farver og kan få nærmest lige den du ønsker, så sig bare til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Isabella_mor

Mette. skriver:

Hvor er du sød.  Jeg eeelsker at sy!

Jamen hvad størrelsen skal han have din lille basse? Omkring 100 kr. vil de koste. Og jeps, du kan selv bestemme rib i både top og bund og om der skal være rib i benene eller bare elastik. Jeg har masser af farver og kan få nærmest lige den du ønsker, så sig bare til.

jamen jeg skal have str 74....  han er jo en stor dreng.

jamen så vil jeg gerne bestille et par uglebukser med blå ribkant der passer til den blå farve i uglemotivet... og så kun rib i livet. og elastik i benene.  

og det er uden foer ik? så han kan holde ud at have dem på her i sommerheden

Anmeld

9. juli 2011

Mette.

isabellamor skriver:

jamen jeg skal have str 74....  han er jo en stor dreng.

jamen så vil jeg gerne bestille et par uglebukser med blå ribkant der passer til den blå farve i uglemotivet... og så kun rib i livet. og elastik i benene.  

og det er uden foer ik? så han kan holde ud at have dem på her i sommerheden

Størrelserne er dobbelt og hedder 68/74 osv., men jeg kan sy dem i den størrelsen også give dig et par cm mere i benlængden - de er i forvejen til den store side synes jeg, altså tættere på 74 end 68. Kan det gå?

Men med lidt ekstra i benene, burde han sagtens kunne passe dem noget tid. Jo, de er uden foer. de er så dejlig lette her i sommer varmen, jeg bruger dem altid til Emilie. Og om vinteren og efteråret er de perfekte med et par strømpebukser under. 

Jeg finder en fin blå rib som matcher stoffet, men skriv mig lige en pb. Så kan jeg bedre holde styr på det hele. 

Anmeld

9. juli 2011

Isabella_mor

Mette. skriver:

Størrelserne er dobbelt og hedder 68/74 osv., men jeg kan sy dem i den størrelsen også give dig et par cm mere i benlængden - de er i forvejen til den store side synes jeg, altså tættere på 74 end 68. Kan det gå?

Men med lidt ekstra i benene, burde han sagtens kunne passe dem noget tid. Jo, de er uden foer. de er så dejlig lette her i sommer varmen, jeg bruger dem altid til Emilie. Og om vinteren og efteråret er de perfekte med et par strømpebukser under. 

Jeg finder en fin blå rib som matcher stoffet, men skriv mig lige en pb. Så kan jeg bedre holde styr på det hele. 

han kan stadig passe noget i str 68.. så ja 68/74 er fint det kan han vel passe i et par måneder frem... man må sgu ikke vokse så stærkt mor ka jo ik følge med

jo hvad skal jeg skrive i pb'en..?

bare hvad jeg skal ha.

Anmeld

9. juli 2011

Mette.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2011

Isabella_mor

nr 1... altså den der blå der er mørkere end den lyse men ikke den helt mørke.. giver det mening=?

og så tror jeg da gern at den grove rib vil være fin

Anmeld

9. juli 2011

Mette.

nr 1... altså den der blå der er mørkere end den lyse men ikke den helt mørke.. giver det mening=?

Ja, bestemt. Men skal det være den som er glat eller den mere grove rib? Den blå har jeg nemlig i begge slags som er stort set ens i farven.

Den glatte af dem er dog mere rigtig blå og den grove mere tyrkis i farven.

Anmeld

9. juli 2011

Isabella_mor

Mette. skriver:

Ja, bestemt. Men skal det være den som er glat eller den mere grove rib? Den blå har jeg nemlig i begge slags som er stort set ens i farven.

den grove

Anmeld

9. juli 2011

Mette.

isabellamor skriver:

den grove

Perfekt, det laver jeg til dig. Skal nok skrive når de er klar til dig.

Anmeld

9. juli 2011

Isabella_mor

Mette. skriver:

Perfekt, det laver jeg til dig. Skal nok skrive når de er klar til dig.

juhuu.. så har han nogle bukser han kan have på til navngivningen så hvis jeg kan nå at få dem inden den 23. så er jeg glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.