NYE hjemmesyede tullebukser og shorts :) (Til begge køn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. juli 2011

Mette.

Lulle. skriver:

Hejsa :-) hvor er de bare fine alle dine ting. Er elefanterne lilla eller blå på de her gule bukser? Jeg har nemlig en dreng. Så hvis de er blå er jeg på. Og også et i de stribede oven over :-) Og er de egentlig også til drenge og er det shorts eller? Knus louise

Tusind tak.

Det er lilla elefanter, men jeg er ret sikker på jeg så stoffet med grønne elefanter på blå eller hvid baggrund. Lad mig lige undersøge sagen. Jeg har selv lavet mønstret, så det må vist være op til den enkle at vurdere om det både er til drenge og piger, men det vil jeg nu sagtens mene de kan bruges til.

Dem med regnbuestof er vist begge køn, ribkanten i benene kan laves i den farve som du ønsker, så den kan jo bare blive grøn eller lignende i stedet for.

Ellers kan jeg finde stof, alt efter hvad du gerne vil have. Bare sig hvilke ønsker du har til motiv og farve. Jeg har lige bestilt noget brunt stof hjem med biler i alle mulige farver, det er også super sødt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Mette.

Lulle. skriver:

Hejsa :-) hvor er de bare fine alle dine ting. Er elefanterne lilla eller blå på de her gule bukser? Jeg har nemlig en dreng. Så hvis de er blå er jeg på. Og også et i de stribede oven over :-) Og er de egentlig også til drenge og er det shorts eller? Knus louise

Der er også sådan noget stof som det her:  http://www.malika-rosa.dk/shop/oeko-jersey-retrostof-4298p.html

Det er jersey som det gule med lilla elefanter.

Anmeld

8. juli 2011

elluL

Mette. skriver:

Tusind tak.

Det er lilla elefanter, men jeg er ret sikker på jeg så stoffet med grønne elefanter på blå eller hvid baggrund. Lad mig lige undersøge sagen. Jeg har selv lavet mønstret, så det må vist være op til den enkle at vurdere om det både er til drenge og piger, men det vil jeg nu sagtens mene de kan bruges til.

Dem med regnbuestof er vist begge køn, ribkanten i benene kan laves i den farve som du ønsker, så den kan jo bare blive grøn eller lignende i stedet for.

Ellers kan jeg finde stof, alt efter hvad du gerne vil have. Bare sig hvilke ønsker du har til motiv og farve. Jeg har lige bestilt noget brunt stof hjem med biler i alle mulige farver, det er også super sødt.

Du må godt undersøge det med elefant stoffet :-) Det med bilerne lyder rigtig fint. Tror jeg hellere end det stribet, syns det blivet lidt for piget med det lyserøde. ;-) Men du må gerne melde tilbage når du har undersøgt det med stoffet og så jeg kan se billeder af det.

Anmeld

8. juli 2011

elluL

http://www.malika-rosa.dk/shop/specialoffer-ALL-1.html Fandt lige denne side med lækkert stof på tilbud. Ku også godt være det var noget derfra. Ellers har du en hjemmeside jeg kan kigge på, der du bestiller stof fra? :-)

Anmeld

8. juli 2011

elluL

Mette. skriver:

Der er også sådan noget stof som det her:  http://www.malika-rosa.dk/shop/oeko-jersey-retrostof-4298p.html

Det er jersey som det gule med lilla elefanter.

Okay. Det var så samme hjemmeside :-) Men det er rigtig fint. Vil gerne bestille et par lange tullebukser med rib kant oppe i livet og i ben. Med det blå stof med aberne. Og så tror jeg rib kanten skal være brun. Vender lige tilbage søndag. Om jeg vil ha mere ;-)

Anmeld

9. juli 2011

Mette.

Lulle. skriver:

Okay. Det var så samme hjemmeside :-) Men det er rigtig fint. Vil gerne bestille et par lange tullebukser med rib kant oppe i livet og i ben. Med det blå stof med aberne. Og så tror jeg rib kanten skal være brun. Vender lige tilbage søndag. Om jeg vil ha mere ;-)

Perfekt, jeg  venter lige med at bestille det blå så, til du ved om du skal have andet, så kan jeg lige så godt bestille på en gang. Her er det brune stof med bilerne:  http://www.fortworthfabricstudio.com/cgi-bin/Store/store.cgi?cart_id=2975021.20702.s0&product=kaufman_novelties&productid=acy_10753_169&sales=0&lastmenu=

Jeg prøver at ringe til dem i dag og høre om farverne på elefantstoffet, for man kan ikke se det på deres hjemmeside, så jeg kan ikke finde ud af de anden farve. Men jeg er ret sikker på det var grønne eller blå elefanter på hvid baggrund, har det interesse hvis det er? 

Anmeld

9. juli 2011

Mette.

Lulle. skriver:

Jeg glemte lige at spørge, hvilken størrelse skal bukserne være?

Anmeld

9. juli 2011

h_bernie

Mette. skriver:

Er det shortsene på første side? Eller dem her på side 3?

hvis det er dem på den første side, så ja, det er rynketråd. Måde i benkant og også ved hoften, hvorefter jeg så har sat elastik i hoftestykket. Det tager lidt tid, men er ellers nemt nok.

Tak ja det var dem på første side. Måler du din datter rundt om benene for at få den rigtige størrelse i benene?

Ja undskyld jeg er totalt spørgejørgen

Anmeld

9. juli 2011

Isabella_mor

ihh hvor du syer og syer smukke.. og jeg kigger med hver gang og nu blev jeg fristet..

hvor meget koster de grønne uglebukser som du har på det sidste billede..?? 

kan jeg selv bestemme hvilken farve rib jeg vil ha? og om det skal være både i liv og benender?

Anmeld

9. juli 2011

Mette.

h_bernie skriver:

Tak ja det var dem på første side. Måler du din datter rundt om benene for at få den rigtige størrelse i benene?

Ja undskyld jeg er totalt spørgejørgen

Det skal du være velkommen til.  

Ja, det gør jeg, også lægger jeg 2-3 cm til omkredsen, for at de ikke bliver for stramme. Når det er fast bomuld giver det sig jo slet ikke for hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.