NYE hjemmesyede tullebukser og shorts :) (Til begge køn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. juli 2011

Mette.

Billemyre skriver:

Rigtig fin pris 
Lidt skal man da også ha' for at gøre arbejdet, selvom man kan lide det 
Hvis jeg finder en lille en at købe tøj til, vender jeg helt sikkert tilbage!

Ja, der går jo også lidt til tråd od strøm og slid på symaskinerne, men det er nu også mest fordi jeg synes det er hyggeligt og sjovt. Det er vist ikke en hobby man skal tjene på.

Du er altid velkommen til at vende tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

bette

Mette. skriver:

Haha, man kan garanteret finde et voksen mønster som ligner dem til børn. 

mener du det??

ville dæle gerne have sådan et par bukser :p hehe

evt  den på det nederste billede.. og så måske et par med jordbær

Anmeld

5. juli 2011

Mette.

bette skriver:

mener du det??

Jeg vil gerne undersøge sagen. Jeg kan kigge efter et mønster med det samme, men de vil jo nok blive lidt dyre, for der skal jo en del mere stof til voksen bukser end til børn.

Anmeld

5. juli 2011

Mor til L&S

Hej Mette.

Liva vil gerne ha et par jordbær bukser!!

Anmeld

5. juli 2011

Mette.

Mor til Liva skriver:

Hej Mette.

Liva vil gerne ha et par jordbær bukser!!

Det skal hun få. Jeg er næsten sikker på jeg kan få mere jordbær stof, jeg ringer til butikken hvor det er købt i morgen, og høre om hun stadig har det på lager. Jeg giver dig lige en besked, når jeg ved nærmere.

Anmeld

5. juli 2011

Mor til L&S

Mette. skriver:

Det skal hun få. Jeg er næsten sikker på jeg kan få mere jordbær stof, jeg ringer til butikken hvor det er købt i morgen, og høre om hun stadig har det på lager. Jeg giver dig lige en besked, når jeg ved nærmere.

Perfekt - 1000 tak Mette

Anmeld

5. juli 2011

Mette.

bette skriver:

mener du det??

Så er sagen undersøgt - det kan sagtens lade sig gøre. Jeg har allerede et mønster som kan bruges dertil.

Men de er altså ret dyre at lave. Alene i stof til en str. S eller M går der 2 - 2,20 meter, og uglestoffet har en meterpris på 120 kr., så i alt vil de koste 240-260 kr. Hvad størrelse skal de være hvis det er? Og vil du gerne have rib stof eller elastik i livet på dem?

Jeg vil gerne sy til dig hvis du fortsat er interesseret, så giver du bare besked.

Anmeld

5. juli 2011

bette

Mette. skriver:

Jeg vil gerne undersøge sagen. Jeg kan kigge efter et mønster med det samme, men de vil jo nok blive lidt dyre, for der skal jo en del mere stof til voksen bukser end til børn.

uh hee fedt.. hvad tænker du af pris så ? du kan også lige undersøge hvad det kommer til at koste og så melde tilbage til mig

Anmeld

5. juli 2011

bette

Mette. skriver:

Så er sagen undersøgt - det kan sagtens lade sig gøre. Jeg har allerede et mønster som kan bruges dertil.

Men de er altså ret dyre at lave. Alene i stof til en str. S eller M går der 2 - 2,20 meter, og uglestoffet har en meterpris på 120 kr., så i alt vil de koste 240-260 kr. Hvad størrelse skal de være hvis det er? Og vil du gerne have rib stof eller elastik i livet på dem?

Jeg vil gerne sy til dig hvis du fortsat er interesseret, så giver du bare besked.

vil nok gerne be om en i L hvis det er muligt.. prisen er mere end fin

jeg tænker på elastik. hvad synes du?

Anmeld

5. juli 2011

Mette.

bette skriver:

vil nok gerne be om en i L hvis det er muligt.. prisen er mere end fin

jeg tænker på elastik. hvad synes du?

Det er helt klart muligt. Der skal så bare lige lidt mere stof til igen, men ikke ret meget.

Jeg tror umiddelbart de bliver lige fine med rib eller elastik, så det er vist bare en smagssag, hvad man bedst kan lide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.