NYE hjemmesyede tullebukser og shorts :) (Til begge køn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. juli 2011

bette

Mette. skriver:

Det er helt klart muligt. Der skal så bare lige lidt mere stof til igen, men ikke ret meget.

Jeg tror umiddelbart de bliver lige fine med rib eller elastik, så det er vist bare en smagssag, hvad man bedst kan lide.

jubiii lyder dælme godt hehe sådan to vil jeg gerne be om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Mette.

jubiii lyder dælme godt hehe sådan to vil jeg gerne be om

Kan jeg få dig til at skrive en besked til dig, præcis hvad du gerne vil have og størrelsen. Så kan jeg bedre holde styr på det hele. Så finder jeg også lige ud af den helt præcise samlede pris for en str. L. Men omkring de 300-350 kr., i alt.

Anmeld

7. juli 2011

Mette.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2011

Mette.

Anmeld

8. juli 2011

AnnePedersen

hvor er de da bare for søde

Anmeld

8. juli 2011

Mette.

Anmeld

8. juli 2011

Mette.

AnnePedersen skriver:

hvor er de da bare for søde

Tak. Jeg har lige syet disse her til aften, de er bare i jersey stof, de er bare så super lækre og bløde.

Anmeld

8. juli 2011

h_bernie

hvor er du bare god til det. Er helt pjattet med de shorts. Laver du en rynketråd i benene? Er lidt en spade til de der små finish.

Anmeld

8. juli 2011

elluL

Mette. skriver:

Tak. Jeg har lige syet disse her til aften, de er bare i jersey stof, de er bare så super lækre og bløde.

Hejsa :-) hvor er de bare fine alle dine ting. Er elefanterne lilla eller blå på de her gule bukser? Jeg har nemlig en dreng. Så hvis de er blå er jeg på. Og også et i de stribede oven over :-) Og er de egentlig også til drenge og er det shorts eller? Knus louise

Anmeld

8. juli 2011

Mette.

h_bernie skriver:

hvor er du bare god til det. Er helt pjattet med de shorts. Laver du en rynketråd i benene? Er lidt en spade til de der små finish.

Er det shortsene på første side? Eller dem her på side 3?

hvis det er dem på den første side, så ja, det er rynketråd. Måde i benkant og også ved hoften, hvorefter jeg så har sat elastik i hoftestykket. Det tager lidt tid, men er ellers nemt nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.