Tror sgu bare jeg holder mig HER i hulen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

JustAnotherName

Rose <3 skriver:

Ehm jeg tror jeg er gået glip af et eller andet??? Hvilke tråd har "JAN" skrevet????

Den er her

https://www.baby.dk/debat/117484pi1/baby-dk/hvordan-kommer-man-uvelkomne-brugere-til-livs.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Det er da virkelig osse nogle rædsomme (k)ællinger NOGEN af dem der er derude!

Anmeld

23. juni 2011

JustAnotherName

Bare til orientering, så har min bank tjekket op på det med pengene.
Jeg blev ringet tilbage til, og det er mærkeligt at jeg ikke har kunnet se det over netbank (det kan jeg så nu) - men pengene ER altså ført tilbage. Så nu har dén ko muuhet sin sang!!   eller noget.
Ihvertfald så endte det med at jeg, trods alt, faktisk fik mine penge igen

Anmeld

23. juni 2011

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Bare til orientering, så har min bank tjekket op på det med pengene.
Jeg blev ringet tilbage til, og det er mærkeligt at jeg ikke har kunnet se det over netbank (det kan jeg så nu) - men pengene ER altså ført tilbage. Så nu har dén ko muuhet sin sang!!   eller noget.
Ihvertfald så endte det med at jeg, trods alt, faktisk fik mine penge igen

Det var da altid noget!!!

Anmeld

23. juni 2011

JustAnotherName

Bondepigen skriver:

Det var da altid noget!!!

Ja - så gider jeg ikke spilde mere tid og krudt på det!!

Anmeld

23. juni 2011

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Ja - så gider jeg ikke spilde mere tid og krudt på det!!

Nej lad være med det

jeg er spændt på om vi får de varer vi har købt på baboom for 800 kr, brugeren slettede sig kort efter vi havde overført pengene og vi havde ikke andet på hende end profilen, men i går aftes skrev hun at hun havde sendt varerne, så vi håber da lidt endnu!

Anmeld

23. juni 2011

JustAnotherName

Bondepigen skriver:

Nej lad være med det

jeg er spændt på om vi får de varer vi har købt på baboom for 800 kr, brugeren slettede sig kort efter vi havde overført pengene og vi havde ikke andet på hende end profilen, men i går aftes skrev hun at hun havde sendt varerne, så vi håber da lidt endnu!

uwhh.... Ja, det må vi da virkelig håbe

Anmeld

23. juni 2011

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

uwhh.... Ja, det må vi da virkelig håbe

Ja, jeg køber ellers ikke af private over nettet uden at tingene bliver afhentet, men O havde lige gjort det udenom mig (han ved hvordan jeg har det med det). Det er godt nok mange penge ud af vinduet hvis det er... Men tror heller ikke det sker igen, uanset hvordan det gør med denne handel, sådan som jeg har skældt ud! Jeg bliver i forvejen sur over sådan noget, men især da når jeg er hormonella!

Anmeld

23. juni 2011

JustAnotherName

Bondepigen skriver:

Ja, jeg køber ellers ikke af private over nettet uden at tingene bliver afhentet, men O havde lige gjort det udenom mig (han ved hvordan jeg har det med det). Det er godt nok mange penge ud af vinduet hvis det er... Men tror heller ikke det sker igen, uanset hvordan det gør med denne handel, sådan som jeg har skældt ud! Jeg bliver i forvejen sur over sådan noget, men især da når jeg er hormonella!

Ved I det imorgen så ??

Anmeld

24. juni 2011

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Ved I det imorgen så ??

Ja muligvis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.