Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja bliv her!!! Der er farligt derude!!!! Knus til dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rose <3 skriver: Ehm jeg tror jeg er gået glip af et eller andet??? Hvilke tråd har "JAN" skrevet????
Ehm jeg tror jeg er gået glip af et eller andet??? Hvilke tråd har "JAN" skrevet????
mrs X skriver: Og mig! Jeg synes din anden tråd var helt retfærdig og relevant. Det gav mig faktisk en ide til hvordan man kan stoppe visse personer bla. som den person du nævnte ved navn. Men jeg vil ikke skrive det herinde da der er visse personer der jo så ikke skal se det Men har givet ideen videre til Henrik
Og mig!
Jeg synes din anden tråd var helt retfærdig og relevant. Det gav mig faktisk en ide til hvordan man kan stoppe visse personer bla. som den person du nævnte ved navn. Men jeg vil ikke skrive det herinde da der er visse personer der jo så ikke skal se det Men har givet ideen videre til Henrik
Fedt - Håber ideen fungerer og kan bruges!!
Skouboe skriver: Jeg mener stadig hvad jeg skrev i den anden tråd
Jeg mener stadig hvad jeg skrev i den anden tråd
Du er så sød!
mama09 skriver: Fornuftigt....herinde er trygt.... Har nu moret mig meget over alle de mødre der bitcher op hihi. Men håber inderligt du får dine penge..... Kæmpe kram...
Fornuftigt....herinde er trygt.... Har nu moret mig meget over alle de mødre der bitcher op hihi. Men håber inderligt du får dine penge..... Kæmpe kram...
Ja, det er ret sjov som underholdning, men også rystende lavt!!
Karo skriver:
Laulund87 skriver: Høns, høns, høns Bliv du her
Høns, høns, høns
Bliv du her
Jaarrrhh!!!
anna-jonas skriver: Ja, det er lidt skræmmende ude i det åbne lige nu.............
Ja, det er lidt skræmmende ude i det åbne lige nu.............
"Dét faaaannme u-hygli, Du!"
TbCp skriver: Hvis hun har netbank er det jo ganske nemt at bevise om de penge er betalt... så burde den skid jo være slået... Jeg gider slet ikke blande mig i alt det ævl der foregår ligenu... for pokker altså... er vi voksne mennesker herinde?Eller jo kom til at smide en lille bitte kommentar i Eva tråden Men ellers holder jeg mig væk....
Hvis hun har netbank er det jo ganske nemt at bevise om de penge er betalt... så burde den skid jo være slået...
Jeg gider slet ikke blande mig i alt det ævl der foregår ligenu... for pokker altså... er vi voksne mennesker herinde?Eller jo kom til at smide en lille bitte kommentar i Eva tråden
Men ellers holder jeg mig væk....
Den var fan-galemer SJOV den kommentar "Følg med igen imorgen" .....hahaha
michella80 skriver: Ja bliv her!!! Der er farligt derude!!!! Knus til dig
Knus retur til søde dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128