Hvordan kommer man Uvelkomne brugere til livs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.808 visninger
82 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

JustAnotherName

Altså nu er det jo ingen hemlighed mere, kan man sige, at eks-brugere som fx. "soffiline" er slettet af flere omgange som bruger herinde.

Og det er klart, at I ikke kan smide folk ud,  inden de opretter sig (igen-igen-igen) og I bliver opmærksomme på, at de er her igen.

Men kan i SE at det er samme bruger NÅR vedkommende opretter sig, og dermed straks ekskludere/afvise profilen igen - eller skal I have et hint fra nogen eller selv få en mistanke som gør, at I undersøger det nærmere??

Nu referer jeg ikke særligt til nævne profil, men mere sådan generelt.

HVORDAN KOMMER I UVELKOMNE PERSONER TIL LIVS HERINDE,
HVIS DE BLOT GANG-PÅ GANG-PÅ GANG KAN OPRETTE SIG IGEN MED ET ANDET NAVN ??

Jeg spørger af nysgerrighed, uvidenhed og interesse.
Og har i øvrigt kun ros til Henrik og I andre der gør en indsats for at holde sitet sagligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Frøken J.

JustAnotherName skriver:

Altså nu er det jo ingen hemlighed mere, kan man sige, at eks-brugere som fx. "soffiline" er slettet af flere omgange som bruger herinde.

Og det er klart, at I ikke kan smide folk ud,  inden de opretter sig (igen-igen-igen) og I bliver opmærksomme på, at de er her igen.

Men kan i SE at det er samme bruger NÅR vedkommende opretter sig, og dermed straks ekskludere/afvise profilen igen - eller skal I have et hint fra nogen eller selv få en mistanke som gør, at I undersøger det nærmere??

Og har i øvrigt kun ros til Henrik og I andre der gør en indsats for at holde sitet sagligt

Jeg mener, at man som regel kan se det på vedkommendes IP-adresse, med mindre vedkommende laver noget fusk med dynamisk IP.. Det mener jeg i hvert fald Henrik har haft snakket om på et tidspunkt Men hæng mig ikke op på det

Anmeld

23. juni 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
JustAnotherName skriver:

Mange tak.

Ja..vi tjekker op på folks IP-numre..og dem kan folk ikke løbe fra, uanset hvor mange nye profiler de opretter.
IP-numre vil altid være de samme

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. juni 2011

Emily2012<3

Hvorfor er det folk bliver ved med at kører i det samme, istedet for at komme videre i deres liv og glemme og evt tilgive?

ELLER lade være med at dømme folk uden af vide hvad dælen sagen i det store hele drejer sig om?

Anmeld

23. juni 2011

Sof

Jeg har været admin på en anden side, og der bannede vi både mail og IP-adresse på de folk, så når de ansøgte igen, så fik de en besked om at de ikke kunne oprette sig derinde.

Ved ikke om man kan det herinde, men det var godt nok rart ikke at skulle slette hele tiden.

Dog var der dem med dynamisk IP, og christ hvor var det belastende og et stort arbejde at finde/fange dem igen.

Anmeld

23. juni 2011

SussieThyssen

Sof skriver:

Jeg har været admin på en anden side, og der bannede vi både mail og IP-adresse på de folk, så når de ansøgte igen, så fik de en besked om at de ikke kunne oprette sig derinde.

Ved ikke om man kan det herinde, men det var godt nok rart ikke at skulle slette hele tiden.

Dog var der dem med dynamisk IP, og christ hvor var det belastende og et stort arbejde at finde/fange dem igen.

Netop

Anmeld

23. juni 2011

Sof

Netop

Det er simpelthen et helvede uden lige mage og man kan blive helt rødhåret af det   

Anmeld

23. juni 2011

SussieThyssen

Sof skriver:

Det er simpelthen et helvede uden lige mage og man kan blive helt rødhåret af det   

You name it

Anmeld

23. juni 2011

JustAnotherName

Hvorfor er det folk bliver ved med at kører i det samme, istedet for at komme videre i deres liv og glemme og evt tilgive?

ELLER lade være med at dømme folk uden af vide hvad dælen sagen i det store hele drejer sig om?

Hvad pokker kommer denne kommentar af ?? Det er da lidt malplaceret!

Jeg retter ikke dette mod noget eller nogen bestemt. Det nævnte profilnavn var blot et EKSEMPEL ....og det gør da ingen ondt, da hvedkommende jo slet ikke er her længere.

Jeg kendte hende ikke, og ved ikke noget om, hvorfor hun blev bortvist.
Men jeg er sikker på, at det har været velbegrundet, siden dén afgørelse blev truffet.

Men det er SLET IKKE det mit spøgsmål går på.
Det omhandler ikke noget eller nogen BESTEMTE ....så fald bare ned

Anmeld

23. juni 2011

JustAnotherName

Det ville klart være smartere, hvis en afvisning blev knyttet til personens IP-adresse, så vedkommende slet ikke havde muligheden for at blive ved med at oprette sig under nye profilnavne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.