JustAnotherName skriver:
Får PIP af at være "derude i mudderkast-grænselandet"
Først hele det cirkus med hende, som skred fra vores handel.
Hun slettede sig, da hendes psyke ikke kunne klare, at jeg gjorde modstand på det.
Dog er hun oprettet igen (af to omgange) og er nu aktiv under nyt navn.
Jeg venter STADIG på at mine penge skal komme retur 
Vedkomne påstår at de er trukket, og har sendt en mail, (gennem en anden bruger), som skal bevise dette. Men nu er der geåt en uge, og pengene er endnu ikke nået frem. Så nu tjekker min bank op på det...
Så var den den heftige debat om Eva og brugen af billede med hende / hendes børn på FB. Så usmageligt, hvis det er foregået (og det er det jo, viste det sig så) - uanset om det ramte Eva eller en anden. Det er usselt!!
Og så lidt høvl for mit indlæg om, hvordan "uvelkomne profiler" opdages og udvises. Der viste tidligere profil (hende med handlen som ikke blev) sit ansigt igen...
Det er sørgeligt. Hele stemningen... Spild af tid og kræfter, er det!!
Så jeg gider faktisk ikke deltage i alt det ballade.
Det er kun HERINDE, at det giver mig noget. Så tusinde tak til Jer.
Fordi I er Jer, og fordi I er grunden til, som det eneste, at BABY giver mening for mig som bruger. Jeg holder sgu af Jer!!

Det var bare dét jeg ville sige 
Utroligt du kan skrive sådan om mig når pengene ER gået ind til dig, og det er DIN fejl du ikke kan se at de er gået ind..
Krafedme langt ude at du tror du kan opføre dig sådan og så udgive dig for at være den sødeste engel!!!