Tror sgu bare jeg holder mig HER i hulen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.236 visninger
46 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

JustAnotherName

Får PIP af at være "derude i mudderkast-grænselandet"

Først hele det cirkus med hende, som skred fra vores handel.
Hun slettede sig, da hendes psyke ikke kunne klare, at jeg gjorde modstand på det.
Dog er hun oprettet igen (af to omgange) og er nu aktiv under nyt navn.

Jeg venter STADIG på at mine penge skal komme retur
Vedkomne påstår at de er trukket, og har sendt en mail, (gennem en anden bruger), som skal bevise dette. Men nu er der geåt en uge, og pengene er endnu ikke nået frem. Så nu tjekker min bank op på det...

Så var den den heftige debat om Eva og brugen af billede med hende / hendes børn på FB. Så usmageligt, hvis det er foregået (og det er det jo, viste det sig så) - uanset om det ramte Eva eller en anden. Det er usselt!!

Og så lidt høvl for mit indlæg om, hvordan "uvelkomne profiler" opdages og udvises. Der viste tidligere profil (hende med handlen som ikke blev) sit ansigt igen...

Det er sørgeligt. Hele stemningen... Spild af tid og kræfter, er det!!
Så jeg gider faktisk ikke deltage i alt det ballade.

Det er kun HERINDE, at det giver mig noget. Så tusinde tak til Jer.
Fordi I er Jer, og fordi I er grunden til, som det eneste, at BABY giver mening for mig som bruger. Jeg holder sgu af Jer!!  

Det var bare dét jeg ville sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

mama09

JustAnotherName skriver:

Hun slettede sig, da hendes psyke ikke kunne klare, at jeg gjorde modstand på det.

Vedkomne påstår at de er trukket, og har sendt en mail, (gennem en anden bruger), som skal bevise dette. Men nu er der geåt en uge, og pengene er endnu ikke nået frem. Så nu tjekker min bank op på det...

Så var den den heftige debat om Eva og brugen af billede med hende / hendes børn på FB. Så usmageligt, hvis det er foregået (og det er det jo, viste det sig så) - uanset om det ramte Eva eller en anden. Det er usselt!!

Og så lidt høvl for mit indlæg om, hvordan "uvelkomne profiler" opdages og udvises. Der viste tidligere profil (hende med handlen som ikke blev) sit ansigt igen...

Fordi I er Jer, og fordi I er grunden til, som det eneste, at BABY giver mening for mig som bruger. Jeg holder sgu af Jer!!  

Fornuftigt....herinde er trygt.... Har nu moret mig meget over alle de mødre der bitcher op hihi. Men håber inderligt du får dine penge..... Kæmpe kram...

Anmeld

23. juni 2011

Skouboe

Jeg mener stadig hvad jeg skrev i den anden tråd

Anmeld

23. juni 2011

<3

Skouboe skriver:

Jeg mener stadig hvad jeg skrev i den anden tråd

Og mig!

Jeg synes din anden tråd var helt retfærdig og relevant. Det gav mig faktisk en ide til hvordan man kan stoppe visse personer bla. som den person du nævnte ved navn. Men jeg vil ikke skrive det herinde da der er visse personer der jo så ikke skal se det Men har givet ideen videre til Henrik

Anmeld

23. juni 2011

Karo

23. juni 2011

Laulund87

Høns, høns, høns

Bliv du her

Anmeld

23. juni 2011

anna-jonas

Ja, det er lidt skræmmende ude i det åbne lige nu.............

Anmeld

23. juni 2011

<3

Og håber virkelig at du får dine penge retur!!! Det er en værre hønsegård i øjeblikket!

Anmeld

23. juni 2011

Klumpe-dumpe

mrs X skriver:

Og håber virkelig at du får dine penge retur!!! Det er en værre hønsegård i øjeblikket!

Ehm jeg tror jeg er gået glip af et eller andet??? Hvilke tråd har "JAN" skrevet????

Anmeld

23. juni 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Hvis hun har netbank er det jo ganske nemt at bevise om de penge er betalt... så burde den skid jo være slået...

Jeg gider slet ikke blande mig i alt det ævl der foregår ligenu... for pokker altså... er vi voksne mennesker herinde?

Eller jo kom til at smide en lille bitte kommentar i Eva tråden

Men ellers holder jeg mig væk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.