Tror sgu bare jeg holder mig HER i hulen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

lisesp83

Rose <3 skriver:

Men nu skriver TS, at der jo netop er gået en UGE, ergo burde de være kommet retur

-Og så nævner hun overhovede INGEN med navn, så det der med at man tydeligt kan se hvem det er holder ikke en meter!!!

-Og de samme betingelser gælder for dig, kan du ikke tale pænt NS-gruppen, så bør du gå udenom denne gruppe!!!

Jeg snakker overhovedet ikke grimt.

Men okay, hvis det kun er andre der kan se hvem hun snakker om, men ikke jer, jamen så er det jo sådan.

Under alle omstændigheder, håber jeg de finder ud af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Ida.

Jeg holder mig på FB - og synes også, at du skal komme derind Katrine og det synes jeg også, at I andre skal!!! - JA det kræver tilvænning, men du/I kan godt lære det! Derinde kan vi nemlig snakke uden filter - uden at tænke på alle de øjne, som læser "usynligt" med....

Anmeld

24. juni 2011

ChatH

hvad er det folk får ud af at være sådan.. der er intet skrevet om personen eller navn eller noget blot tilkendegivelse af at hun ikke gider det!!

Man må føle sig truffet og have dårlig smag i munden siden man skriver på den måde. plus man da kan undre sig over at personen er oprettet med nyt navn!

Men siger også Katrine kom på face- dt er sku meget nemmere!

og forresten er Katrine det mest elskelig og fantastiske menneske der findes så hvis man kan sige andet er det fordi man ikke har mødt hende!!!!

Anmeld

24. juni 2011

JustAnotherName

BJNGJ. skriver:

Utroligt du kan skrive sådan om mig når pengene ER gået ind til dig, og det er DIN fejl du ikke kan se at de er gået ind..

Krafedme langt ude at du tror du kan opføre dig sådan og så udgive dig for at være den sødeste engel!!!

LÆS FØR DU HIDSER DIG OP

Jeg HAR også fortalt her, at pengene er gået ind, og du (lige på det punkt) viste dig at være reel nok

Lad nu være med at se uhyre alle vegne..... Og lad mig være.
Jeg har svaret dig, at alt er ok nu hvor pengene er tilbage, og at jeg nu vil se fremad. Så lad det ligge! Og lad mig være. Jeg er ingen engel, og har aldrig fremstået sådan - Men jeg er ærlig!!

Anmeld

24. juni 2011

JustAnotherName

Jeg syns dælme også, at TS er grov overfor dig. Hun ligger ihvertfald ikke fingre imellem, hvem hun taler om.

Hvorfor gir man det ikke nogle dage, inden man flejner sådan ud? Jeg har altså tit oplevet, at pengene først er på ens konto næsten 4 dage efter.

Ved at du ts opretter flere tråde om dette emne, gør da, at du er en god del af hønsegården.

Hav dine info i orden, før du blander dig!!
Der er gået en uge! Og jeg har ALDRIG nævnt navn, så hvis ikke vedkommende SELV gør ansigt af sig, så ville det ikke være så let at vide, hvem jeg referer til.

Hold Jeres vrede for Jer selv. I skal ikke sprede ud af den her!!

Sagen er ovre nu - SÅ LAD DET LIGGE!!!
Jeg vil ikke bruge mere tid og energi på det eller hende/Jer mere.

Anmeld

24. juni 2011

JustAnotherName

Kære NS-piger,

jeg beklager at det åbenbart følger mig i hælene....også herind.
Øv mand!!! Det er da drænende og trist!

Tak til Jer. Og håber I ser bort fra dette.
Der er ikke mere at sige - Dén sag er jo ude af verden nu.
JEG MÅ VIDERE!!!

Og ja, måske skulle man virkelig overveje FB alligevel.
Der "spøger" det nok ikke sådan, som det kan gøre her....

Men ingen og intet kan få mig væk fra NS!!
Og jeg beklager for det uro der prøvede at snige sig ind her.

Anmeld

24. juni 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg låser den her tråd!

De involverede parter er blevet bedt om at tage den her sag privat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.