Hvordan kommer man Uvelkomne brugere til livs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

L.J.L

isabellamor skriver:

jeg har kun een ting at sige.'

CPR validering...

slut prut finale.

det kan kun bruges hvis man ikke har beskyttet adr, navn i folkeregistret og det er der rigtig mange der har idag, og så koster det en uendelig masse penge og tid at lave det, for ikke at tale om resourcer...

En løsning kunne være at gøre det til en betalingsside, men så tror jeg baby mister for mange potentielle brugere, tilgengæld kan man så håbe på at de useriøse holder sig væk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Isabella_mor

Lauritz skriver:

det kan kun bruges hvis man ikke har beskyttet adr, navn i folkeregistret og det er der rigtig mange der har idag, og så koster det en uendelig masse penge og tid at lave det, for ikke at tale om resourcer...

En løsning kunne være at gøre det til en betalingsside, men så tror jeg baby mister for mange potentielle brugere, tilgengæld kan man så håbe på at de useriøse holder sig væk...

jeg ved ikke så meget om det. men jeg vil glæde finde ud af det da jeg kender en side hvor det er brugt og hvor det fungere..

vender måske tilbage..

Anmeld

23. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

isabellamor skriver:

jeg ved ikke så meget om det. men jeg vil glæde finde ud af det da jeg kender en side hvor det er brugt og hvor det fungere..

vender måske tilbage..

Kender også en side hvor det fungerer! Både for at sikre en vis aldersgrænse, men også for at kunne holde bedre øje med banditterne!  Så det burde kunne lade sig gøre. Jeg mener det har været oppe at vende før. 

Anmeld

23. juni 2011

L.J.L

isabellamor skriver:

vender måske tilbage..

Jeg kender en del til det, da jeg også har arbejdet på en internet handelsside, hvor dette koncept blev brugt. Og ja det fungerer fint i praksis, men igen så er det ikke alle der kan bruge det da det kræver en "offentlig" adr. om man vil, så effekten vil være minimal.

Anmeld

23. juni 2011

Isabella_mor

Lauritz skriver:

Jeg kender en del til det, da jeg også har arbejdet på en internet handelsside, hvor dette koncept blev brugt. Og ja det fungerer fint i praksis, men igen så er det ikke alle der kan bruge det da det kræver en "offentlig" adr. om man vil, så effekten vil være minimal.

hvor bøvlet..!! der må da være en gylden mellemvej så man slipper for de brådne kar..

Anmeld

23. juni 2011

Isabella_mor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kender også en side hvor det fungerer! Både for at sikre en vis aldersgrænse, men også for at kunne holde bedre øje med banditterne!  Så det burde kunne lade sig gøre. Jeg mener det har været oppe at vende før. 

ja det mener jeg også jeg gør, jeg undersøger sagen...

for det er da helt klart noget som jeg personligt gerne ville have kom på her, så man slap for de personer der eks. snyder med køb og salg. og dem der ikke kan tale så pænt osv..

Anmeld

23. juni 2011

L.J.L

isabellamor skriver:

hvor bøvlet..!! der må da være en gylden mellemvej så man slipper for de brådne kar..

Ja det er lidt bøvlet, men giver i princippet mening at man ikke kan benytte CPR validering, når man har hemmelig adr.

Anmeld

23. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

isabellamor skriver:

ja det mener jeg også jeg gør, jeg undersøger sagen...

for det er da helt klart noget som jeg personligt gerne ville have kom på her, så man slap for de personer der eks. snyder med køb og salg. og dem der ikke kan tale så pænt osv..

Lige præcis  

Anmeld

23. juni 2011

Isabella_mor

Lauritz skriver:

Ja det er lidt bøvlet, men giver i princippet mening at man ikke kan benytte CPR validering, når man har hemmelig adr.

men også det at har cpr nummeret været brugt, og det er blevet misbrugt at personen er blevet banlyst, så kan man ikke oprette sig under det cpr nummer igen....

kan man ikke lave et system der minder om det.. jeg er ikke computernørn, men det ville bare hjælpe så meget i stedet for det der ip adressehalløj.

Anmeld

23. juni 2011

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Ikke altid, men tit!   

Hvor er det sødt sagt. Og jo, jeg forstår dig godt....har det selv mere og mere sådan.

Det frister at være med Jer derinde også. Men jeg PRØVER sådan at holde fast i mit princip om IKKE at ville spilde tid på det ....også

Kan du huske alle mine principper omkring lukkede grupper?? Jeg har dem sådan set stadig væk, jeg ignorerer dem bare i lige præcist denne her sammenhæng.. Min gamle psykolog påstod noget om at det var tegn på et fleksibelt sind, og det var sundt..

Du kan godt høre jeg lokker, ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.