Hvordan kommer man Uvelkomne brugere til livs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Ni-ko-li-ne

det er ret forkasteligt, at folk gider blive ved med at prøve. Hvorfor spilde sin tid med det? Hvorfor ikke bare acceptere det og så bruge FB (som alle jo er så vilde med)

og det er frustrerende at der ikke er en godt/nem måde at komme det til livs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Chris86 skriver:

Hmm måske man så sku droppe at handle.. (nitte at ha sendt konto-oplysningerne)

jeg tror ikke hun kan bruge dine konto oplysninger til noget... Altså du har ingen penge i klemme vel? For hvis ikke du har det, tror jeg bare du skal lade det ligge

Anmeld

23. juni 2011

Laulund87

Ni-ko-li-ne skriver:

det er ret forkasteligt, at folk gider blive ved med at prøve. Hvorfor spilde sin tid med det? Hvorfor ikke bare acceptere det og så bruge FB (som alle jo er så vilde med)

og det er frustrerende at der ikke er en godt/nem måde at komme det til livs

Anmeld

23. juni 2011

Chris86

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg tror ikke hun kan bruge dine konto oplysninger til noget... Altså du har ingen penge i klemme vel? For hvis ikke du har det, tror jeg bare du skal lade det ligge

Niks heldigvis.. Hun ville overføre penge i næste uge, MEN sagde jeg ikke sendte før jeg så dem.. såå..

Anmeld

23. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Laulund87 skriver:

Anmeld

23. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Chris86 skriver:

Niks heldigvis.. Hun ville overføre penge i næste uge, MEN sagde jeg ikke sendte før jeg så dem.. såå..

Okay, jamen så er alt jo i den skønneste orden:0)

Anmeld

23. juni 2011

SussieThyssen

Lauritz skriver:

Det lyder omfattende

Ja..det tager sin tid

Anmeld

23. juni 2011

Isabella_mor

jeg har kun een ting at sige.'

CPR validering...

slut prut finale.

Anmeld

23. juni 2011

SussieThyssen

JustAnotherName skriver:

Så konklussionen er, at man ikke KAN komme det til livs, da man kan oprette sig ved en anden computer, eller få IP-adressen til at skifte. Og det dermed er umuligt at gennemskue, eller?

Ja ser du...så er det man gemmer logs på samtlige brugere og de ip-numre de logger på fra..og så går man dem igennem og ser om de måske skulle være usmarte nok at logge på fra et af deres gamle ip-numre..og så smækker fælden.

Anmeld

23. juni 2011

JustAnotherName

SussieThyssen skriver:

Ja ser du...så er det man gemmer logs på samtlige brugere og de ip-numre de logger på fra..og så går man dem igennem og ser om de måske skulle være usmarte nok at logge på fra et af deres gamle ip-numre..og så smækker fælden.

Havde bare håbet/troet, at det ville være lettere end det. At der fandtes nemmere og smartere løsninger. Det er jo omstændigt ellers..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.