Hvordan kommer man Uvelkomne brugere til livs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Vi må hellere afholde os fra for meget gætteri... folk kan tilsyneladende ikke tage det...

Og i en totalt urelateret sidebemærkning, så synes jeg alligevel du skal prøve at kigge forbi FB fra tid til anden

Jeg har nu ret!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

L.J.L

SussieThyssen skriver:

Mange tak.

Ja..vi tjekker op på folks IP-numre..og dem kan folk ikke løbe fra, uanset hvor mange nye profiler de opretter.
IP-numre vil altid være de samme

Kærligst
Sussie

Men hvis man nu opretter en ny profil fra en af bibliotekets computere eksempelvis, så er det vel en anden IPadr der står, er det ikke?

Anmeld

23. juni 2011

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Jeg har nu ret!!

Du har altid ret, søde - det er derfor vi alle sammen holder så meget af dig og SAVNER dig!!

Jeg må indrømme at der er for meget ballade herinde for mig lige i øjeblikket, så jeg kommer her ikke så tit, og derfor får jeg jo heller ikke glæde af dig...

Anmeld

23. juni 2011

Laulund87

Skouboe skriver:

Du har altid ret, søde - det er derfor vi alle sammen holder så meget af dig og SAVNER dig!!

Jeg må indrømme at der er for meget ballade herinde for mig lige i øjeblikket, så jeg kommer her ikke så tit, og derfor får jeg jo heller ikke glæde af dig...

Enig hun mangler derinde..

Anmeld

23. juni 2011

SussieThyssen

Frøken J. skriver:

Man kan desværre godt fuske sig til en dynamisk IP, der skifter jævnligt, hvis man er lidt computerfiks eller kender nogen der er det. Det er rigtig ærgerligt, da nogen bruger det til negative ting..

man behøver såmænd ikke engang fuske sig til det..masser af mennesker har det i forbindelse med deres udbyder, hvis de betaler en lille smule mere

Anmeld

23. juni 2011

SussieThyssen

Mor-til-asta-09 skriver:

Mener da man kan få gjort sådan at man kan få ny IP adresse hver dag.. Synes jeg min søster har...

korrekt

Anmeld

23. juni 2011

SussieThyssen

Lauritz skriver:

Men hvis man nu opretter en ny profil fra en af bibliotekets computere eksempelvis, så er det vel en anden IPadr der står, er det ikke?

jo og så er det at man før eller siden bliver nødt til at gå alle logins igennem og se om de samstemmer med tidligere logins fra den gamle bruger..før eller siden vil folk jo logge på fra deres egen ip adresse derhjemme 

Anmeld

23. juni 2011

L.J.L

SussieThyssen skriver:

jo og så er det at man før eller siden bliver nødt til at gå alle logins igennem og se om de samstemmer med tidligere logins fra den gamle bruger..før eller siden vil folk jo logge på fra deres egen ip adresse derhjemme 

Det lyder omfattende

Anmeld

23. juni 2011

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Nej nej nej at man gider

Anmeld

23. juni 2011

JustAnotherName

Så konklussionen er, at man ikke KAN komme det til livs, da man kan oprette sig ved en anden computer, eller få IP-adressen til at skifte. Og det dermed er umuligt at gennemskue, eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.