Hvordan kommer man Uvelkomne brugere til livs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Noneother

Chris86 skriver:

Ohhhh for lige at snakke om noget andet -KamillaT slettet sir du? pga dårlig opførsel eller? (er "midt" i en handel med hende)

Nej hun er slettet fordi er Soffiline. En bruger der tidligere er blevet bortvist herfra flere gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Isabella_mor

jeg tror jeg har fundet en mulig løsning..

man kan gøre det på en smart måde hvor det ikke koster en bondegård og hvor det ikke er cpr nummeret der bliver gemt. jeg er ikke inde i det. men får jeg flere oplysninger sender jeg en pb til henrik om det hvis han gerne vil have det. 

for jeg syntes det er trælst at folk misbruger sitet her... og det er slemt nok at de vender tilbage og laver de samme numre igen og igen og igen og igen....... 

Anmeld

23. juni 2011

Laulund87

isabellamor skriver:

jeg tror jeg har fundet en mulig løsning..

man kan gøre det på en smart måde hvor det ikke koster en bondegård og hvor det ikke er cpr nummeret der bliver gemt. jeg er ikke inde i det. men får jeg flere oplysninger sender jeg en pb til henrik om det hvis han gerne vil have det. 

for jeg syntes det er trælst at folk misbruger sitet her... og det er slemt nok at de vender tilbage og laver de samme numre igen og igen og igen og igen....... 

Anmeld

23. juni 2011

serinasmor

for lige at være lidt konstruktiv i denne tråd

så har jeg en idé om at man måske kan spærre for de aktuelle personers IPadresse(eller et af de der andre tal - er ikke SÅ nørdet) .. hvis det velogmærket gentager sig måske 3 gange at den samme person bliver slettet pga overtrædelse af regler ...

men jeg ved ikke om det var en mulighed

Henrik ???? eller en anden der har forstandpå det

Serinasmor

Anmeld

23. juni 2011

Sof

JustAnotherName skriver:

Det ville klart være smartere, hvis en afvisning blev knyttet til personens IP-adresse, så vedkommende slet ikke havde muligheden for at blive ved med at oprette sig under nye profilnavne!

Det lyder også på Sussie som om de gør det, men med en dynamisk IP, så skifter kan skiftes hvis de slukker og tænder deres modem, og så kan de være sværre at fange, men så må man jo blokere de IP'er de kommer med, andet er der ikke for.

Men tænk nogen har så lidt liv at de vil blvie ved med at komme tilbage hele tiden, det forstår jeg ikke.

Anmeld

23. juni 2011

Sof

JustAnotherName skriver:

Så konklussionen er, at man ikke KAN komme det til livs, da man kan oprette sig ved en anden computer, eller få IP-adressen til at skifte. Og det dermed er umuligt at gennemskue, eller?

Hvis man bare opretter bruger på en anden side, så kan IP'en der bliver brugt til hvert enkelt indlæg spores og derved kan man fange personen igen, for på et tidspunkt bliver den IP der er blokeret jo brugt igen hvis ikke man har dynamisk og så kan man se det. 

Anmeld

23. juni 2011

Mathilde & Frederikkesmor

SussieThyssen skriver:

Mange tak.

Ja..vi tjekker op på folks IP-numre..og dem kan folk ikke løbe fra, uanset hvor mange nye profiler de opretter.
IP-numre vil altid være de samme

Kærligst
Sussie

Jamen folk kan da i princippet bare gå på f.eks. biblioteket at oprette en ny bruger, uder en ny ip-adresse.....

Men I tjekker måske brugernes ip-adresser løbende, eller???

Anmeld

23. juni 2011

SussieThyssen

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jamen folk kan da i princippet bare gå på f.eks. biblioteket at oprette en ny bruger, uder en ny ip-adresse.....

Men I tjekker måske brugernes ip-adresser løbende, eller???

Njaaa..kun hvis vi får en mistanke eller måske et hint
Ellers ikke.

Anmeld

23. juni 2011

Mor-til-asta-09

SussieThyssen skriver:

korrekt

Ja så er det sgu også svært for jer moderator at holde styr på hvem der er velkommen og ikke...

Anmeld

23. juni 2011

SussieThyssen

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja så er det sgu også svært for jer moderator at holde styr på hvem der er velkommen og ikke...

Jeps

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.