Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: ja det mener jeg også jeg gør, jeg undersøger sagen... for det er da helt klart noget som jeg personligt gerne ville have kom på her, så man slap for de personer der eks. snyder med køb og salg. og dem der ikke kan tale så pænt osv..
ja det mener jeg også jeg gør, jeg undersøger sagen...
for det er da helt klart noget som jeg personligt gerne ville have kom på her, så man slap for de personer der eks. snyder med køb og salg. og dem der ikke kan tale så pænt osv..
Helt enig!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skouboe skriver: Kan du huske alle mine principper omkring lukkede grupper?? Jeg har dem sådan set stadig væk, jeg ignorerer dem bare i lige præcist denne her sammenhæng.. Min gamle psykolog påstod noget om at det var tegn på et fleksibelt sind, og det var sundt..Du kan godt høre jeg lokker, ikke?
Kan du huske alle mine principper omkring lukkede grupper?? Jeg har dem sådan set stadig væk, jeg ignorerer dem bare i lige præcist denne her sammenhæng.. Min gamle psykolog påstod noget om at det var tegn på et fleksibelt sind, og det var sundt..Du kan godt høre jeg lokker, ikke?
Du er sgu dejlig. Men du har mig altid lige herinde
Sof skriver: Hvis man bare opretter bruger på en anden side, så kan IP'en der bliver brugt til hvert enkelt indlæg spores og derved kan man fange personen igen, for på et tidspunkt bliver den IP der er blokeret jo brugt igen hvis ikke man har dynamisk og så kan man se det.
Hvis man bare opretter bruger på en anden side, så kan IP'en der bliver brugt til hvert enkelt indlæg spores og derved kan man fange personen igen, for på et tidspunkt bliver den IP der er blokeret jo brugt igen hvis ikke man har dynamisk og så kan man se det.
Arrrhhh på den måde, ja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128