Hvordan kommer man Uvelkomne brugere til livs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Emily2012<3

JustAnotherName skriver:

Hvad pokker kommer denne kommentar af ?? Det er da lidt malplaceret!

Jeg retter ikke dette mod noget eller nogen bestemt. Det nævnte profilnavn var blot et EKSEMPEL ....og det gør da ingen ondt, da hvedkommende jo slet ikke er her længere.

Jeg kendte hende ikke, og ved ikke noget om, hvorfor hun blev bortvist.
Men jeg er sikker på, at det har været velbegrundet, siden dén afgørelse blev truffet.

Men det er SLET IKKE det mit spøgsmål går på.
Det omhandler ikke noget eller nogen BESTEMTE ....så fald bare ned

Hvorfor fanden så tage hende som eksempel hvis du ikke kender pigebarnet?!

Tror da godt nok det er dig der er lidt malplaceret..

Fatter bare ikke folk skal blive ved med at rippe op i en masse lort..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Frøken J.

SussieThyssen skriver:

Mange tak.

Ja..vi tjekker op på folks IP-numre..og dem kan folk ikke løbe fra, uanset hvor mange nye profiler de opretter.
IP-numre vil altid være de samme

Kærligst
Sussie

Man kan desværre godt fuske sig til en dynamisk IP, der skifter jævnligt, hvis man er lidt computerfiks eller kender nogen der er det. Det er rigtig ærgerligt, da nogen bruger det til negative ting..

Anmeld

23. juni 2011

Frøken J.

BJNGJ. skriver:

Rolig nu! Trådstarter har jo slet ikke skrevet noget om den pågældende sag, men bruger bare eksemplet, fordi det er en bruger der opretter sig igen, og igen og igen trods afvisninger. Det har jo intet med gårsdagens sag at gøre, det er dig selv der bringer dén op igen

Anmeld

23. juni 2011

JustAnotherName

Jeg ripper da ikke op i noget ved at spørge - generelt ????!!!!

Det er jo ikke ligefrem nogen hemmelighed, at hun er EKS-bruger herinde!!

Og nej, jeg kender hende ikke. Men brugte hende som eksempel, da hun jo netop har haft flere andre profiler oprettet efterfølgende.

Der er da INTET galt i at jeg siger det! Jeg sviner da hverken hende personligt eller taler grimt om hende, eller hvad hun førhen har sagt, skrevet eller gjort.
Det er irrelevant! Og det er din vrede også. Hvad skal det hjælpe?

Anmeld

23. juni 2011

Emily2012<3

Frøken J. skriver:

Rolig nu! Trådstarter har jo slet ikke skrevet noget om den pågældende sag, men bruger bare eksemplet, fordi det er en bruger der opretter sig igen, og igen og igen trods afvisninger. Det har jo intet med gårsdagens sag at gøre, det er dig selv der bringer dén op igen

Hun kan lade være med at nævne nogen som helst navne så..

Kan da godt ske det intet har med det at gøre, men det lyder sku meget sådan når det lige er hende IGEN, som folk snakker om..

Anmeld

23. juni 2011

Stjernestoev

Måske man skulle godkendes inden ens bruger blev aktiveret?
Så kan de nå at tjekke ip-adresse.

Anmeld

23. juni 2011

JustAnotherName

BJNGJ. skriver:

Kan da godt ske det intet har med det at gøre, men det lyder sku meget sådan når det lige er hende IGEN, som folk snakker om..

FORSTÅ NU - at jeg blot nævnte hendes TIDLIGERE profilnavn som et eksempel.

Jeg har intet kendskab til hende, og hvad der har været foregået.

Hids dig nu lidt ned!   Der ligger intet af det i det, som DU ligger i det.

Anmeld

23. juni 2011

Frøken J.

BJNGJ. skriver:

Nu er det den eneste bruger, som Henrik har talt om vender tilbage igen, igen, igen og igen uden at forstå, at hun ikke er velkommen, og han taler selv åbent om det og med hendes navn, så tror sådan set blot det er derfor, at hun blev nævnt, og ikke for at rippe op i noget. Så den synes jeg slet ikke der er grund til at tage op igen, men lad os i stedte forholde os til det, som der rent faktisk bliver spurgt om i oplægget

Anmeld

23. juni 2011

Mor-til-asta-09

SussieThyssen skriver:

Mange tak.

Ja..vi tjekker op på folks IP-numre..og dem kan folk ikke løbe fra, uanset hvor mange nye profiler de opretter.
IP-numre vil altid være de samme

Kærligst
Sussie

Mener da man kan få gjort sådan at man kan få ny IP adresse hver dag.. Synes jeg min søster har...

Anmeld

23. juni 2011

JustAnotherName

Frøken J. skriver:

Nu er det den eneste bruger, som Henrik har talt om vender tilbage igen, igen, igen og igen uden at forstå, at hun ikke er velkommen, og han taler selv åbent om det og med hendes navn, så tror sådan set blot det er derfor, at hun blev nævnt, og ikke for at rippe op i noget. Så den synes jeg slet ikke der er grund til at tage op igen, men lad os i stedte forholde os til det, som der rent faktisk bliver spurgt om i oplægget

Tak!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.