Christine skriver:
Jeg synes da det lyder lidt ubehageligt med kraftige veer!
Men jo, det er da godt at få det overstået så hurtigt som muligt.
Kan godt forstå du gerne vil være klar i hovedet.. altså jeg var godt nok meget skæv af morfin, men husker heldigvis tydeligt at få ham i armene første gang. Det er selvfølgelig nemmere og smukkere hvis man føder naturligt.. håber jeg da.
Åh jeg håber da jeg kan få en pige som nr. 3 - selv om far til de to første godt nok ikke er så varm på tanken om nr. 3. Men det bliver han måske.
Så håber jeg du får en dreng igen til sidst
Og du skal nok lære det med en pigebaby. Selv om jeg heller ikke ved hvordan det fx er at skifte sådan én.
Ja det var godt nok ret kraftige veer og de gjorde selvfølgelig meget ondt lige fra starten, men det er jo langt fra sikkert, at det er sådan for alle der bliver "sat igang"????
Nr. 3 - ja den er jo svær, da man helst skal være helt enige, men mon ikke han kan overtales med nogle søde hundeøjne eller noget i den stil, he he.... og ja jeg ved heller ikke helt liiiige hvordan man skifter en pige, men det regner jeg da med at de lige kan vise mig på hospitalet, he he.
Hvis de giver mig morfin så er det ok, har ikke lyst til at være i smerter, hvis der ikke er nogen grund til det, men vil gerne være klar i hovedet, så det må jeg lige tale med dem om - havde sådan håber jeg kunne få lattergas for så er man normal efter et par sekunder, når man fjerner masken og det er seriøst en god følelse, he he....
Men hvordan er det? - Hvis du vælger at føde normalt, kan du så få så mange børn du vil? - og hvis du vælger kejsersnit, er du så begrænset til kun 1 mere eller hvordan? Jeg fødte jo "normalt" første gang og anden gang her bliver det kejsersnit- hvor mange kan jeg så få mere? 
Anmeld