(Ærlig) hjælp vedr. ballonkateter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

1000Ben

Christine skriver:

Jeg tror du nok skal lære det hurtigt, det med at skifte en pige

Nu har jeg bestemt mig for mindst 3 børn, så det skal jeg altså have.. med eller uden min kæreste. Eller.. hmm jeg håber da han kan overtales! haha..

Jeg har fået at vide flere steder at man som udgangspunkt må få kejsersnit 3 gange. Og hvis man har feåt kejsersnit 2 gange kan man ikke føde naturligt.. så hvis det ender i kejsersnit for mig, så er det jo lidt surt. Men der er selvfølgelig undtagelser og jeg håber da at hvis det bliver kejsersnit, at jeg måske er så heldig at kunne få et enkelt kejsersnit mere end de 3 hvis det bliver aktuelt. Hvis jeg kun har et enkelt kejsersnit med i bagagen kan jeg vist ca få så mange børn jeg vil.

Det lyder smart med lattergas. Men mon ikke de hælder morfin på dig? Jeg fik morfin i 4 dage tror jeg..

Hvornår er det du skal have dit kejsersnit? Kan ikke huske det hvis jeg har fået det at vide..

Jeg skal have PKS her den 25 denne måned så glæder mig helt vildt til at få hende i armene og ja tror da også jeg nok skal lære hvordan man skifter en lille pige  - Jeg var forresten til jordemor her forleden og hun har lovet mig lattergas, - hun ville slet ikke have at jeg var så bange - hun er bare så sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Christine

Stefanie8 skriver:

Jeg skal have PKS her den 25 denne måned så glæder mig helt vildt til at få hende i armene og ja tror da også jeg nok skal lære hvordan man skifter en lille pige  - Jeg var forresten til jordemor her forleden og hun har lovet mig lattergas, - hun ville slet ikke have at jeg var så bange - hun er bare så sød

Ej hvor lyder det skønt. Så er du jo ved at være klar?

Jeg skal møde på fødegang kl 8 i morgen tidlig, så jeg er simpelthen ved at dø af skræk.

Vil lige huske lattergas som en mulighed

Anmeld

11. juli 2011

1000Ben

Christine skriver:

Ej hvor lyder det skønt. Så er du jo ved at være klar?

Jeg skal møde på fødegang kl 8 i morgen tidlig, så jeg er simpelthen ved at dø af skræk.

Vil lige huske lattergas som en mulighed

Ihh held og lykke, kan godt forstå at du er bange - skriv endelig til mig når det er overstået og du har din lille i armene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.