Da jeg skulle føde nr 5, havde jeg også haft et KS ved en tidligere fødsel, og skulle derfor have lagt ballonkaterter ved denne til igangsættelse. (jeg har gået 14 dage over tid med dem alle, og er udover 1. fødsel , der endte i akut KS, blevet igangsat med stikpiller med meget langsommelig virkning på mig)
Nu ville de prøve noget andet, da jeg åbenbart er en besværlig fødene
Jeg fik lagt det kl 8 om morgenen og fik atvide at det skulle fjernes engang til aften. SHIT......det gjore hamerne ondt og var mega ubehageligt at få lagt. Og derudover kunne de næsten ikke få det lagt ordenligt, så undervejs måtte de tilkalde en med mere forstand, mens jeg lå med stængerne i vejret og havde vildt ondt!
Nå men det blev lagt og resten af dagen havde jeg en trykkende fornemmelse omkring skambenet. Jeg gik vist også lidt underligt, men skulle blive på sygehuset.
Kl ca 20 kom en uvidene læge og sagde at nu skulle det fjernes.......det var ikke galt at få det taget ud, men jeg havde ikke åbnet mig en dyt! Jo han mente at de måske kunne komme til at tage vandet næste morgen, så nu skulle jeg bare sove så jeg var frisk til fødsel!
Zzzzzzzzzz
Kl 9 næste morgen blev jeg kørt på fødegangen og tjekket......jeg havde nu trukket mig sammen i løbet af natten, og vandet kunne ikke tages alligevel, så et nyt ballonkateter i 12 timer ville de tilråde............. .JEG BAD OM BETÆNKNINGSTID!
Efter 1 times snakken med min mand, og efter at have tigget om stikpillerne jeg havde fået til de andre.......så besluttede jeg mig til at blive skrevet op til planlagt KS, og kl 14.12 samme eftermiddag kom min sidst fødte til verden.
Skulle jeg vælge igen, ville jeg ALDRIG NOGENSINDE vælge ballonkateter!! Det er det mest ubehagelig jeg nogensinde har prøvet, og jeg mener som en anden også skriver, det er en fis i en hornlygte!!