Adc-dråber ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Moar2011

sommerbarn<3 skriver:

Tak

så blev der ringet .

ADC dråberne kan give ondt i maven, men det er så vigtig at holde i med de dråber .. til de er 3mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Babyklar skriver:

så blev der ringet .

ADC dråberne kan give ondt i maven, men det er så vigtig at holde i med de dråber .. til de er 3mdr.

Okay, så må vi jo holde ud.

Tusind tak for svar/info

Anmeld

21. juni 2011

Moar2011

sommerbarn<3 skriver:

Okay, så må vi jo holde ud.

Tusind tak for svar/info

ja det må vi får dit barn jern og hvor gammel er dett

Anmeld

21. juni 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Babyklar skriver:

ja det må vi får dit barn jern og hvor gammel er dett

Han er 3 uger, så det er vidst om en uge vi skal igang med det.

Anmeld

21. juni 2011

Moar2011

sommerbarn<3 skriver:

Han er 3 uger, så det er vidst om en uge vi skal igang med det.

det rigtig .

det havde vi ikke fået noget afvide om, og storm er snart 9uger, så vi er bare muggen på vores sp. han starter straks imorgen på dem

Anmeld

21. juni 2011

132319

Babyklar skriver:

det rigtig .

det havde vi ikke fået noget afvide om, og storm er snart 9uger, så vi er bare muggen på vores sp. han starter straks imorgen på dem

Fik du spurgt omkring jerndråberne?

Anmeld

21. juni 2011

132319

Hov, det var jo lige det du svarede på. Jeg er vist træt 

Men godt at I fik det afklaret! Jeg vil råde dig til at købe noget laktulose til at have i køleskabet for jernen kan give frygtelig hård mave, det første stykke tid. Rådfør dig på apoteket mht. hvor meget han må få 

Anmeld

21. juni 2011

Moar2011

132319 skriver:

Fik du spurgt omkring jerndråberne?

Ja, og du havde ganske ret - igen har sp ikk indformeret os ordenligt , så nu ville jeg have en anden .. gider ikke flere af hendes fejl ..

Anmeld

21. juni 2011

132319

Babyklar skriver:

Ja, og du havde ganske ret - igen har sp ikk indformeret os ordenligt , så nu ville jeg have en anden .. gider ikke flere af hendes fejl ..

Det forstår jeg godt!

Spørg om du ikke kan få en der ved lidt om præmature, det er der faktisk overraskende mange af dem, der ikke gør 

Anmeld

21. juni 2011

Moar2011

132319 skriver:

Det forstår jeg godt!

Spørg om du ikke kan få en der ved lidt om præmature, det er der faktisk overraskende mange af dem, der ikke gør 

Ja, men de læser jo om børnene inden de får dem , så burde de give en sp der har forstand på det.. 

synes personligt selv der er flere og flere for tidlig fødte børn , så sp'erne brude alle da få en uddannelse inde for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.