Adc-dråber ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

132319

Babyklar skriver:

Ja, men de læser jo om børnene inden de får dem , så burde de give en sp der har forstand på det.. 

synes personligt selv der er flere og flere for tidlig fødte børn , så sp'erne brude alle da få en uddannelse inde for det..

Det er de også, der er bare nogle der ved mere om det end andre, ligesom indenfor andre fagområder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Moar2011

132319 skriver:

Det er de også, der er bare nogle der ved mere om det end andre, ligesom indenfor andre fagområder

okey, men derfor skal min søn ikke være forsøgs kanin for hende uviden.. sidst røg han på børne afdelningen ..

Anmeld

21. juni 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

her skulle hun have ACD-dråber de første 4 måneder fordi hun var for tidlig født og så skulle hun have D-dråber. Hun havde "forstoppelse" de første 14 dage vi startede med ACD-dråber..

Anmeld

21. juni 2011

Moar2011

Problembarnet skriver:

her skulle hun have ACD-dråber de første 4 måneder fordi hun var for tidlig født og så skulle hun have D-dråber. Hun havde "forstoppelse" de første 14 dage vi startede med ACD-dråber..

okey, vi rinegt til neo afdelningen , og der sagde de at vi bare sku holde ud med adc dråberne til at han var 3 mdr

Anmeld

21. juni 2011

132319

Babyklar skriver:

okey, men derfor skal min søn ikke være forsøgs kanin for hende uviden.. sidst røg han på børne afdelningen ..

Nej nej, ro på da! Prøver bare at forklare dig hvordan det er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.