Adc-dråber ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Babyklar skriver:

neej, så jeg ringer til spen imorgen eller neo afdelningen og høre ad.. 

Giver du så en tilbagemelding her bagefter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Moar2011

sommerbarn<3 skriver:

Giver du så en tilbagemelding her bagefter?

ja, det skal jeg nok

Anmeld

18. juni 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Babyklar skriver:

ja, det skal jeg nok

Tak

Anmeld

18. juni 2011

Maja_4000

Nu har jeg ikke læst tråden .. Men jeg havde hørt at de kunne give ondt i maven , så spurgte sp .. Men hun sagde , at det kun er jerndråberne , som kan give problemer  

Håber ikke det er derfor Caroline døjede sådan med maven da hun var 0 - 4 måneder :/

Anmeld

18. juni 2011

Moar2011

Maja_4000 skriver:

Nu har jeg ikke læst tråden .. Men jeg havde hørt at de kunne give ondt i maven , så spurgte sp .. Men hun sagde , at det kun er jerndråberne , som kan give problemer  

Håber ikke det er derfor Caroline døjede sådan med maven da hun var 0 - 4 måneder :/

Ringet til apoteket igår, hende jeg fik fat i sagde, at ADC-dråbrne godt han give ondt i mavsen, da de er lavet på kokos .. der står os i papirne at de kan give mave besvær..

Anmeld

18. juni 2011

Moar2011

sommerbarn<3 skriver:

Tak

har ikke fået ringet endnu, men skriver ligeså snart det er sket

Anmeld

18. juni 2011

Maja_4000

Babyklar skriver:

Ringet til apoteket igår, hende jeg fik fat i sagde, at ADC-dråbrne godt han give ondt i mavsen, da de er lavet på kokos .. der står os i papirne at de kan give mave besvær..

Hvor åndssvagt at vores sp siger noget andet så

Anmeld

19. juni 2011

Moar2011

Maja_4000 skriver:

Hvor åndssvagt at vores sp siger noget andet så

Yes

Anmeld

19. juni 2011

anmaj

birthee skriver:

Er din dreng født til tiden??? Jeg fik nemlig af vide af min SP da min mødregruppe blev startet op, at man ikke måtte give acd-dråber til børn født til tiden, pga. risikoen for at de ville få for meget a-vitamin... men der skulle findes d-dråber der ikke er lavet på kokos-olie...

den ene blev født på terminsdagen og den anden 3 dage efter.

vores SP sagde at det skulle vi bare gøre fordi vi havde haft så god erfaring fra den første..

og da vi gik over på det den første gang sagde sp'en at vi skulle snakke med lægen, og han sagde det var bare intet problem. vi skulle ikke være nervøse for det.

det d-dråber er lavet på er ifølge indholdsfortegnelsen enten kokosolie, eller vegetabilsk olie (og apotekeren kan ikke garantere at den vegetabilske olie ikke er kokosolie...)

men hvis du har navnet på nogen hvor det med garanti ikke er, så sig endelig til, for de kan kun være billigere end acd dråber.

Anmeld

19. juni 2011

birthee

anmaj skriver:

den ene blev født på terminsdagen og den anden 3 dage efter.

vores SP sagde at det skulle vi bare gøre fordi vi havde haft så god erfaring fra den første..

og da vi gik over på det den første gang sagde sp'en at vi skulle snakke med lægen, og han sagde det var bare intet problem. vi skulle ikke være nervøse for det.

det d-dråber er lavet på er ifølge indholdsfortegnelsen enten kokosolie, eller vegetabilsk olie (og apotekeren kan ikke garantere at den vegetabilske olie ikke er kokosolie...)

men hvis du har navnet på nogen hvor det med garanti ikke er, så sig endelig til, for de kan kun være billigere end acd dråber.

Jeg skal lige prøve at høre i min mødregruppe på tirsdag... Mener der var en der havde fundet nogle uden kokosolie... Kan du ikke skrive en pb til mig tirsdag, så jeg lige husker at svare dig om aftenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.