Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ingen der ved noget ?
Babyklar skriver: ACD-dråberne kan det give de små bebser ondt i mavsen ? .
kunne jeg også godt tænke mig at vide
sommerbarn<3 skriver: kunne jeg også godt tænke mig at vide
Også MIG .. har tænkt mig at ringe til apoteket imorgen..
jeg havde glemt at give storm dem i 2dage, så gav jeg ham dem idag, nu når han slår prutter græder han. og der har ikke været noget i de 2dage ellers ..
_-Kathrine-_ skriver: Villads fik ondt i maven af de alm. D-dråber... Så skiftede vi til acd-dråber og nu er der ingenting...
Villads fik ondt i maven af de alm. D-dråber... Så skiftede vi til acd-dråber og nu er der ingenting...
Sådan var det også har med begge mine børn.
Hvis der er kokusolie i, så kan det meget vel være det!! Det har tendens til at gi ondt i maven!
Stine og Lisa.
Glemte lige at citerer dig!!
Babyklar skriver: Også MIG .. har tænkt mig at ringe til apoteket imorgen.. jeg havde glemt at give storm dem i 2dage, så gav jeg ham dem idag, nu når han slår prutter græder han. og der har ikke været noget i de 2dage ellers ..
Cebastian Har haft ondt i maven og meget luft siden vi startede på dem. Lægen siger det er kolik, men jeg mistænker de dråber.
sådan var det også med begge mine... vi nåede lige at give d-dråber til nr 2 i 2 dage og kunne mærke rigtig meget uro, og så stoppede vi med det samme, for vi bøvlede længe sidst uden helt at vide hvad der var galt...
acd har ikke givet problemer her overhovedet..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128