Følelser for baby før og efter fødsel - rejse uden baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Topp

Ditte_Marie skriver:

Jamen de er jo altid tæt knyttet til forældrene...
Det er vel bedst når de er så små og ikke rigtig bevidste om det.

nej det er synd - og de er MEGET beviste på det tidspunkt - faktisk ISÆR på det tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

lilledittemor

mortilflere skriver:

det er sg for vildt....

Sorry men det er en baby du vil rejse fra , hvorfor tager i ikke den bette med ??

Fordi at det er ikke alene-tid og ferie med en lille baby.
Og baby får absolut ingenting ud af at komme til Madrid.

Det er en ferie vi tager fordi at min mor har givet min kæreste penge til at komme ind og se "drømme-fodbold-kampen" - og det er jo heller ikke noget for baby.

Anmeld

17. juni 2011

NaFe

du nødt til af tænke på dit barns behov først..og der du altså den vigtigst person....baby er altså meget lille der....det ville være såååå synd for den... tror helst sikkert også du selv vil føle det sådan når du først har dit barn...men kan godt forstår det svært af forholde sig til nu...

Anmeld

17. juni 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Ditte_Marie skriver:

Kæresten og jeg vil rigtig gerne til Madrid, ca. 10 dage, i April næste forår -det havde vi planlagt inden jeg blev gravid, dog ikke bestilt endnu.
På det tidspunkt er baby 4-5 måneder gammel og skal passes hos min mor.

Umiddelbart kan jeg slet ikke se, at jeg vil få noget problem med det - andet end at man selvfølgelig vil savne lidt, men kan ikke rigtig forholde mig til de følelser der evt. vil komme?
Jeg har jo også min kæreste med, som jo er det vigtigste for mig indtil videre
Kæresten derimod, tror at han får det lidt/ret svært med det, og tvivler på længden af ferien.

SÅ FORTÆL FORTÆL
Hvordan har i haft det med at rejse fra baby/barn?
Og gjorde det ikke rigtig godt for forholdet at have alenetid?

Ved jo at min mor sagtens kan passe et barn - og hun glæder sig allerede
Og gider ikke at blive en "pyller-mor" som ikke kan forlade sit barn, for jeg mener at min kæreste og vores forrhold er lige så vigtig/t.

Håber at det blev forståeligt - det er lidt svært at forklare.

Nej Nej Nej!!!!

Det tror... håber jeg slet ikke du kan få dig selv til. Dine moderfølelser vil forhindre det.

Anmeld

17. juni 2011

lilledittemor

Frk Mig skriver:

Vil i rejse væk fra barnet i 10 dage når han/hun er 4-5 mdr gammel? Det ville jeg slet ikke kunne .. Det er jo der at barnet har brug for sine forældre .. 

Jeg hverken vil kunne eller ville .. Jeg syntes det er for lang tid når den ikk er ældre.. Og i ville jo sagtens kunne være kærster selvom at i har barnet med .. Når barnet ikk er ældre sover den jo stadigvæk meget .. så der ville da være masser af tid til at nusse, kæle og hva der ellers høre til 

At have baby med på ferie ville dog stadig "hæmme" vores ferie..
Så kan vi jo lige så godt holde ferie herhjemme

Anmeld

17. juni 2011

lilledittemor

Topp skriver:

nej det er synd - og de er MEGET beviste på det tidspunkt - faktisk ISÆR på det tidspunkt

Okay

Anmeld

17. juni 2011

mortilflere

Ditte_Marie skriver:

Fordi at det er ikke alene-tid og ferie med en lille baby.
Og baby får absolut ingenting ud af at komme til Madrid.

Det er en ferie vi tager fordi at min mor har givet min kæreste penge til at komme ind og se "drømme-fodbold-kampen" - og det er jo heller ikke noget for baby.

Jeg tror du må vågne op  og sætte jeres ego gen på standbey et stykke tid

Anmeld

17. juni 2011

sne190810

NaFe skriver:

du nødt til af tænke på dit barns behov først..og der du altså den vigtigst person....baby er altså meget lille der....det ville være såååå synd for den... tror helst sikkert også du selv vil føle det sådan når du først har dit barn...men kan godt forstår det svært af forholde sig til nu...

Jeg er også ganske sikker på du får en helt anden følelse omkring det når du har født.

Hvorfor venter i ikke og ser tiden an ..? Til efter du har født f.eks.  

Anmeld

17. juni 2011

morethanperfect

Ej det ville jeg nok heller ikke kunne  

10 dage , så langt væk , fra så lille et barn ..

Jeg kan højst være væk fra Oscar i en dag som nu er 7 en halv mdr. Jeg tror hurtig du opdager at barnet har brug for dig rigtig meget det første år <3

Anmeld

17. juni 2011

2babygirls

Ditte_Marie skriver:

Kæresten og jeg vil rigtig gerne til Madrid, ca. 10 dage, i April næste forår -det havde vi planlagt inden jeg blev gravid, dog ikke bestilt endnu.
På det tidspunkt er baby 4-5 måneder gammel og skal passes hos min mor.

Umiddelbart kan jeg slet ikke se, at jeg vil få noget problem med det - andet end at man selvfølgelig vil savne lidt, men kan ikke rigtig forholde mig til de følelser der evt. vil komme?
Jeg har jo også min kæreste med, som jo er det vigtigste for mig indtil videre
Kæresten derimod, tror at han får det lidt/ret svært med det, og tvivler på længden af ferien.

SÅ FORTÆL FORTÆL
Hvordan har i haft det med at rejse fra baby/barn?
Og gjorde det ikke rigtig godt for forholdet at have alenetid?

Ved jo at min mor sagtens kan passe et barn - og hun glæder sig allerede
Og gider ikke at blive en "pyller-mor" som ikke kan forlade sit barn, for jeg mener at min kæreste og vores forrhold er lige så vigtig/t.

Håber at det blev forståeligt - det er lidt svært at forklare.

Skøøøønt med en kæresteferie, men kunne på INGEN måde rejse fra min datter da hun var 4-5 mdr. Havde det svart nok da hun var 6½ med at tage ud og spise med min mad.

Baby blir jo også DIT aller aller vigtigste, da det jo er noget du så fint har lavet inde i maven.
Tror I skal vente og se, og evt. måske tage bebs med???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.