Har du fået venskaber via. baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Sofia

Ja - jeg har fået en rigtig god veninde herinde fra! Og generelt er der flere fra min mødregruppe herinde jeg mødes med i ny og næ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

nvm

jeg snakker og ses privat med Zaman herinde fra

derudover skulle jeg gerne snart ses med camilla, Maliksmor

Anmeld

16. juni 2011

Carina1977

Jeg har mødt en enkelt herinde fra, men jeg er ikke blevet venner med nogen herinde fra

Men på trods af det, så er der nogen herinde, der betyder noget specielt for mig, og som jeg virkelig har lyst til at lære at kende.

Jeg vil nok kalde mig selv lidt af en enspænder. Jeg er et privat menneske, og der skal virkelig noget til, før jeg mødes med folk. Det er ikke noget jeg bare sådan lige gør. jeg vil aldrig blive typen med sindsygt mange venner, men vil nok holde mig til få meget nære venner.

Jeg har nogle net-venner....Både herinde og på facebook, og selvom jeg ikke har mødt jer, så betyder i noget specielt for mig

Anmeld

16. juni 2011

K.Rehder

Har fået mig en fantastisk veninde i Sabina92 og dermed også en rigtig god og fjollet mødregruppe

Derudover er der SÅ mange der har rørt mig, at jeg ikke aner hvor jeg skal starte. Og det er både med deres gode solskins-historier, men også med tragedier i deres liv

Anmeld

16. juni 2011

wamse

Carina1977 skriver:

Jeg har mødt en enkelt herinde fra, men jeg er ikke blevet venner med nogen herinde fra

Men på trods af det, så er der nogen herinde, der betyder noget specielt for mig, og som jeg virkelig har lyst til at lære at kende.

Jeg vil nok kalde mig selv lidt af en enspænder. Jeg er et privat menneske, og der skal virkelig noget til, før jeg mødes med folk. Det er ikke noget jeg bare sådan lige gør. jeg vil aldrig blive typen med sindsygt mange venner, men vil nok holde mig til få meget nære venner.

Jeg har nogle net-venner....Både herinde og på facebook, og selvom jeg ikke har mødt jer, så betyder i noget specielt for mig

Har det helt på samme  måde som dig Selvom jeg ikke har mødtes med nogle her inde fra, så er der nogle der betyder noget specielt

Anmeld

16. juni 2011

Carina1977

wamse skriver:

Har det helt på samme  måde som dig Selvom jeg ikke har mødtes med nogle her inde fra, så er der nogle der betyder noget specielt

Ja det er egentlig lidt mærkeligt, at man kan have det sådan med nogen man egentlig aldrig nogensinde har mødt

Men jeg er et meget tænkende menneske...analyserer alt haha. Ser mig selv som en god menneskekender...så dem herinde der betyder noget specielt for mig, er jeg sikker på faktisk også er nogle dejlige mennesker med indføling, empati og en varm personlighed 

Folk der fylder deres liv med intriger, grimme ord og uvenskab er ikke lige mig. Men så er det godt der er så mange forskelligheder herinde

Anmeld

16. juni 2011

Halbschön

Jaa Mette(sees.) og Sussie (ox.).. Skønne piger! Og selvfølgelig også Mira0911, som jeg endnu ikke har haft fornøjelsen af at møde irl!

Anmeld

16. juni 2011

8440

Har mødt nogle helt unikke mennesker herfra..  

Anmeld

16. juni 2011

Bare mig..

Hold da op, det er er faktisk mange der har fået venskaber her igennem..

Jeg selv, har også lært en enkelt at kende. Sabrina17. Hun er vidst ikke så aktiv herinde mere, men har været det Hun er blevet en rigtig rigtig god veninde, en jeg ikke vil undvære igen.. (håber lidt du ser det )

Derudover har jeg mødt LoneH og Sussie (Ihh, kan ikke huske hvad du nu hedder herinde OX. Måske? ) LoneH har jeg mødt igennem Sabrina17, og OX. "prikkede" en dag til mig mens hun var på job, og spurgte om det ikke var mig fra baby.dk hihi lidt sjovt..

Anmeld

16. juni 2011

Lulle25

Der er da mange der har fundet hinanden herinde.

Jeg har fundet min dejlige veninde Louise83 herinde, hun er dog ikk så aktiv herinde.

Ville gerne selv være mere aktiv herinde, men med 4 skønne unger, hest, træning og alle de daglige gøremål er tiden lidt knap

men jo der er flere der har rørt mig med deres historier er bla hende med trillingerne og hende der hedder bavianis (tror jeg) og mange andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.