Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stjernestøv skriver: Jeg vil gerne høre om nogen har fået venskaber herinde, om man er blevet inspireret af mennesker herinde, eller om nogen har rørt jer?
Jeg vil gerne høre om nogen har fået venskaber herinde, om man er blevet inspireret af mennesker herinde, eller om nogen har rørt jer?
Ja det har jeg helt bestemt. Særligt Caroline86 som er blevet en af de aller aller nærmeste og mest betydningsfulde mennesker i mit liv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har en jeg også sms'er med privat. Vi skriver nærmest aldrig sammen her inde mere, men kun på sms.
Halbschön skriver: Jaa Mette(sees.) og Sussie (ox.).. Skønne piger! Og selvfølgelig også Mira0911, som jeg endnu ikke har haft fornøjelsen af at møde irl!
Jaa Mette(sees.) og Sussie (ox.).. Skønne piger! Og selvfølgelig også Mira0911, som jeg endnu ikke har haft fornøjelsen af at møde irl!
Uh ja for pokker... Det skal vi have arrangeret...
Ja jeg synes da jeg har fået nogle herlige venskaber...
Har mødt Sees (Mette) FrkT, Vil rigtig gerne møde Lisep83, Ox, Renée, Laulund87 og helt sikkert end masse andre også...
Mira0911 skriver: Ja jeg synes da jeg har fået nogle herlige venskaber... Har mødt Sees (Mette) FrkT, Vil rigtig gerne møde Lisep83, Ox, Renée, Laulund87 og helt sikkert end masse andre også...
Hvor er du sød.
Vi har jo allerede en aftale.. Vi ved bare ikke hvornår
lisesp83 skriver: Hvor er du sød. Vi har jo allerede en aftale.. Vi ved bare ikke hvornår
Hihi ja det har vi... Fantastisk...
Vil rigtig gerne møde Mira0911, Laulund87, NNM og der er garanteret flere.. .. Hov og Dinna88 Ikk at forglemme.
OG Fru Nielsen
dejligt sådan en side kan give en masse venskaber
myr81 skriver: ja det må man sige
ja det må man sige
Se i vestsjællands tråden - der er et baby.dk møde i slagelse..Jeg selv er fra sorø, så det er ikk så langt..og hver anden gang er vi i sorø
lisesp83 skriver: Vil rigtig gerne møde Mira0911, Laulund87, NNM og der er garanteret flere.. .. Hov og Dinna88 Ikk at forglemme. OG Fru Nielsen
Kommer du til, uden tvivl...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128