Har du fået venskaber via. baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

grøn · ært

Jeg har fundet min bedste veninde herinde. Ingen tvivl fra første møde. Helt fantastisk kvinde!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Stumpen

Rosa skriver:

Min bedste veninde mødte jeg herinde  Vi har kendt hinanden i 2 år nu. 

Hvem?

Anmeld

16. juni 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Min bedste veninde mødte jeg herinde  Vi har kendt hinanden i 2 år nu. 

Vi er da også venner...hrmmf!!

Anmeld

16. juni 2011

Laulund87

Ja det har jeg! Flere som jeg overhovedet ikke vil undvære Tror godt de selv ved hvem de er

Anmeld

16. juni 2011

Frøken J.

Ja, mange! Der er nogen jeg ikke har mødt endnu, som jeg har planer om at møde, så har jeg mødt en, og så er der flere jeg gerne vil møde, men som bor ret langt væk.. Særligt snakker jeg meget med Laulund87, SSL, MissElbek og så er der flere andre, det er jo ikke til at nævne alle de dejlige tøser

Anmeld

16. juni 2011

Becks

Jeg har 3 veninder fra før vi kom på siden, som er her, men dog ikke så aktive..

Derudover føler jeg, at jeg har fået mange gode venskaber herinde, mange jeg slet ikke ville kunne undværre.. Jeg har været hjemme hos en super fantastisk sød pige -  Dorthe og Runa.. Der er mange som jeg ikke har mødt endnu, men som jeg smadder gerne ville møde.

Anmeld

16. juni 2011

dorthemus

MyDream skriver:

Jeg har 3 veninder fra før vi kom på siden, som er her, men dog ikke så aktive..

Derudover føler jeg, at jeg har fået mange gode venskaber herinde, mange jeg slet ikke ville kunne undværre.. Jeg har været hjemme hos en super fantastisk sød pige -  Dorthe og Runa.. Der er mange som jeg ikke har mødt endnu, men som jeg smadder gerne ville møde.

Anmeld

16. juni 2011

Rosa

dorthemus skriver:

Vi er da også venner...hrmmf!!

Det kan du bande på! Jeg gav kun et eksempel ud af flere 

Anmeld

16. juni 2011

Rosa

Stumpen skriver:

Hvem?

DK 

Anmeld

16. juni 2011

Ryberg

Jeg har fået en rigtig god veninde igennem herinde "Joko" .. hun var tilflytter i byen og valgte derfor at se om der var nogen herinde der også boede der, og det gjorde jeg så og var derfor frisk på at skrive "HEJ" til mig

Siden har vi fået et super godt forhold sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.