Har du fået venskaber via. baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

NinaNymannMadsen

ja har fået nye venskaber og er blevet inspireret af nogen af de mange historier der har været her inde også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Koen.

Ja det ahr jeg, har fået de mest fantastisk veninder her igennem

Anmeld

16. juni 2011

Sildefisk

Desværre er det ikke lykkedes at finde nogen overhovedet fra min by   har forsøgt flere gange-, og da jeg er tilflytter kunne det ellers være rigtigt dejligt

Men har da mødtes med en herinde fra som jeg gerne vil se igen (vi bor dog ikke i samme by og er begge meget alene på skansen hvilke gør det lidt ekstra svært.

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

myr81 skriver:

Desværre er det ikke lykkedes at finde nogen overhovedet fra min by   har forsøgt flere gange-, og da jeg er tilflytter kunne det ellers være rigtigt dejligt

Men har da mødtes med en herinde fra som jeg gerne vil se igen (vi bor dog ikke i samme by og er begge meget alene på skansen hvilke gør det lidt ekstra svært.

Hvor bor du henne af?

Anmeld

16. juni 2011

Sildefisk

Mira0911 skriver:

Hvor bor du henne af?

Ringsted og der er åbenbart enten ingen piger herinde fra der bor i byen eller ingen der vil mødes som bor i byen er ellers ret sød hvis jeg selv skal sige det

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

myr81 skriver:

Ringsted og der er åbenbart enten ingen piger herinde fra der bor i byen eller ingen der vil mødes som bor i byen er ellers ret sød hvis jeg selv skal sige det

Jeg bor så i Jylland... Liiiiiige et stykke imellem... 

Anmeld

16. juni 2011

Sildefisk

Mira0911 skriver:

Jeg bor så i Jylland... Liiiiiige et stykke imellem... 

ja det må man sige

Anmeld

16. juni 2011

twinboys

Mange søde piger herinde har jeg mødt og det har også givet mere blod på tanden at mødes igen og møde andre "nye" piger...

Og især kagepigerne har jeg et godt tag i...

Majbritt

Anmeld

16. juni 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Ja, mange! Der er nogen jeg ikke har mødt endnu, som jeg har planer om at møde, så har jeg mødt en, og så er der flere jeg gerne vil møde, men som bor ret langt væk.. Særligt snakker jeg meget med Laulund87, SSL, MissElbek og så er der flere andre, det er jo ikke til at nævne alle de dejlige tøser

Anmeld

16. juni 2011

sbs78

jeg har mødt min fantastiske veninde Kristina V her inde i genmen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.