Har du fået venskaber via. baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Laulund87

Mira0911 skriver:

Ja du skal så... Han er bare så vild når der kommer gæster, det er kun fordi han er glad for der kommer nogen.. Han falder meget hurtigt til ro... 

Præcis det samme her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Præcis det samme her

Så er det jo ikke noget problem.. 

Anmeld

16. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Ja et par sykke også en del søde pige rundt i lande jeg skriver med.

Dejligt.Ville dog gerne mødes med en masse pige fra vestsjælland af har ogå lave et link på vestsjælland siden.

Henriette

Anmeld

16. juni 2011

Mi

Jeg har ikke fået nogle veninder herinde, men det har jeg nu heller ikke nogle forventninger om. Men jeg syntes at der er flere brugere herinde som er sjove og interessante at skrive/debattere med  Nogle stikker mere ud end andre

Der har faktisk været træf i Esbjerg og Varde (hvor jeg bor) et par gange, men jeg har ikke rigtig tid til at tage med.

Anmeld

17. juni 2011

Mira0911

Jeg hiver den lige op... 

Anmeld

17. juni 2011

JustAnotherName

TbCp skriver:

Ja jeg har mødt nogle piger herinde som jeg slet slet ikke ville undvære i mit liv igen, nu de er trådt ind i det

Du er én af dem for mig.
Nu har jeg fulgt dig siden vi ventede vores "store børn" i 2006

Anmeld

17. juni 2011

Aves.

Mi skriver:

Jeg har ikke fået nogle veninder herinde, men det har jeg nu heller ikke nogle forventninger om. Men jeg syntes at der er flere brugere herinde som er sjove og interessante at skrive/debattere med  Nogle stikker mere ud end andre

Der har faktisk været træf i Esbjerg og Varde (hvor jeg bor) et par gange, men jeg har ikke rigtig tid til at tage med.

Har det på samme måde...og du er en af "udskillerne"...dig gad jeg godt møde..

Anmeld

17. juni 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Du er én af dem for mig.
Nu har jeg fulgt dig siden vi ventede vores "store børn" i 2006

Og i lige måde

Anmeld

17. juni 2011

eElak

Venskaber herinde.. Det vil tiden vise.... 

Jeg har mødt 3 herfra.... og så kender jeg andre herfra, via en anden side inden jeg kom hertil.. Der har jeg mødt en del af dem IRL..  

jeg håber da på at mødet med Kay fører til mere - vi snakker da om at være træningspartnere.. ;-) Vi havde så også snakket på en anden side, mistet kontakten, og så fundet hinanden igen herinde.. ;-)

Der er uden tvivl mennesker som kunne være sjove at mødes med - men gider ikke at nævne navne ;-)

Anmeld

17. juni 2011

Mi

Eva. skriver:

Har det på samme måde...og du er en af "udskillerne"...dig gad jeg godt møde..

Tak tak  Og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.