Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stjernestøv skriver: Jeg vil gerne høre om nogen har fået venskaber herinde, om man er blevet inspireret af mennesker herinde, eller om nogen har rørt jer?
Jeg vil gerne høre om nogen har fået venskaber herinde, om man er blevet inspireret af mennesker herinde, eller om nogen har rørt jer?
Jeg har fået fantastiske venskaber til Renée, som tidligere var herinde (R&N), og Sussie (Ox.) og Dorthe (Mira???- Kan ikke lige huske det præcise navn )Og jeg er virkelig virkelig virkelig glad for de tøser!
Ingen af delene
Min bedste veninde mødte jeg herinde Vi har kendt hinanden i 2 år nu.
Hejsa
Der er en del herinde som har rørt mig med deres historier.....
Venskaber..... ja jeg har fået to venskaber ud af at være herinde! To piger som jeg for alt i verden ikke ville undvære.....
jaaaaaaah mand.... jeg har fået fantastiske venskaber via NS gruppen på baby... særligt tre mennesker står mit hjerte nært:0)
Ja det har jeg, altså fået venskaber er nogle stykker herinde fra jeg også ser noget til ude i den virkelig verden
ja har fået mig en helt vidunderlig veninde her igennem.Caroline86
og ja, jeg bliver ofte inspireret og mange historier har rørt mig:0) Det er vel derfor man bliver så afhængig?
Jeg har fået nogle fantastiske venskaber med tøzerne fra min mødregruppe -aug06.. Vi har fulgtes nu i 5½ år og delt mange op- og nedture...
Jeg er da gennem årene blevet rørt over indlæg, men kan ikke lige hive en ud på nuværende tidspunkt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128