Kom så piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Maria.

Du skal bare være dig selv søde Dorthe! Så kan han ikke andet end at falde for dig! Hvor er det spændende!! Vi må snart ses!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

dorthemus

LotteGabriella skriver:

hihihi, nej hvem har det?! 

Ja, mavefornemmelsen er altid værd at lytte til

Desuden, så hellere ta' en chance for meget end en chance for lidt, hvis du ved hvad jeg mener

Åh ja, chancer er mit mellemnavn...man fortryder også sjældent det man gør. Jeg går ikke gennem livet med sænket hoved

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

Mor til Liva skriver:

Ej, hvor dejligt  Håber det kommer til at gå fantastisk

Du er jo en flot pige, så på det område

Vær dig selv, ikke snakke FOR MEGET om Runa, og mærk efter i maven

1000 gange held & lykke - glæder mig til at høre!!!

Tusind mange tak  jeg er ihvertfald parat så here I come

Ikke snakke om Runa...puha den er svær

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

Baagøe skriver:

For pokker da, Dorthe! Jeg har været alt for længe væk fra baby Good luck - det skal nok gå...

Taaaak Linda  Ja jeg havde også undret mig over hvor du var...hvad har du lavet?

Anmeld

15. juni 2011

Vial

dorthemus skriver:

Det kommer an på hvor man har en profil...havde engang én på Scor og de kom igen, haha 

Hahahaha - ELSKER, at du er så ærlig omkring din scor fortid. Søde pæne Dorthe i det "sorte" univers.. hahaha. Altså ikke sort, som i dominans, vel.

Må ærlig indrømme, at masser af mænd kommer igen efter sex med mig på første date.. dog ikke altid hos mig.

Anmeld

15. juni 2011

M.O.A.R.

Har ingen råd udover dem de andre har givet dig..

Vil blot ønske dig held og lykke med daten, håber han er noget for dig

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

lotchen skriver:

Tror du har et helt heppekor herinde Hvem kan leve uden sex?? I perioder ja, men alt med måde

Ja det er dejligt og rørende

det var jeg nødt til i 2½ år i mit sidste forhold  Og så nu de sidste 2 år..men nu er det også slut forhåbentligt 

Anmeld

15. juni 2011

Pige2009

dorthemus skriver:

Taaaak Linda  Ja jeg havde også undret mig over hvor du var...hvad har du lavet?

Jeg har købt hus!

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Hahahaha - ELSKER, at du er så ærlig omkring din scor fortid. Søde pæne Dorthe i det "sorte" univers.. hahaha. Altså ikke sort, som i dominans, vel.

Må ærlig indrømme, at masser af mænd kommer igen efter sex med mig på første date.. dog ikke altid hos mig.

Der har jeg skam også været...muahahahaha

Så skal du prøve at være i byen med mig...så er der ikke meget sød og pæn dér hahaha

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

Maria. skriver:

Du skal bare være dig selv søde Dorthe! Så kan han ikke andet end at falde for dig! Hvor er det spændende!! Vi må snart ses!!

TAK Maria

JA vi skal så!!!...har også stadig Malous regntøj liggende

Vi må finde en weekenddag snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.