Kom så piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Vial

dorthemus skriver:

Ja du må lave en Angelina  ...og hive lidt ned i blusen

Som i at hive helt ned til navlen før det giver udsyn til noget.. nej nej nej nej, jeg skal altså lige blive gode venner med min nye krop inden jeg skal ud at lege med den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

sophiemy

Fedt. Har ikke rigtigt nogle råd udover de vise ord der allerede er skrevet. Men gid det var mig, suk ... og held og lykke

Anmeld

15. juni 2011

klmf

dorthemus skriver:

Det var det egentligt ikke..så havde jeg ikke holdt det ud så længe, men jeg forstår hvad du mener...og TAK!

Ej 2½ år er lang tid hvis det hele er dårligt... Men kan ikke forestille mig at leve med Lars uden sex i 2½ år, det kunne ingen af os leve med. Der har ikke været så meget gang i det post-Oliver som før, men det er ok, bare det kommer igen

Anmeld

15. juni 2011

eElak

KaMa skriver:

Hvor er det egentlig mærkeligt. Nu har vi også "unger derhjemme".

Du kan snakke om MIG evt kæde det sammen med, om han har lækre singlevenner, som kunne være interesseret i stresset tvillingemor, der SOVER om natten.

ozz mig ozz mig ozz mig!!!! 

De andre har allerede givet gode råd, så ved jeg kommer til at gentage og opsummere lidt ;-)

Tøj - det som du har det godt i.... 

Kys - gu må man kysse på første date!!!!  Hvis den rette stemning er der, så go for it...
Sex - Men sexen - nogle siger det ikke gør en forskel, andre siger man absolut ikke skal knalde på første date... Det er noget du må afgøre med dig selv, men jeg selv venter til der er gået nogle flere dates...

Humor - super vigtigt... Jeg har udsat mine dates for spøjse ting.. spontan stjernekigning, udendørs træningsgejl/legeplads... En gang lavede jeg en skattejagt for fyren skulle finde mig.... det var mega skægt... Men ok - jeg er lidt gakket som person.. 

Vær dig selv - ja det er såååå nemt at sige, men ja.. det skal du... og det er tilladt at lade ham vide at du er en smule nervøs - det er han højst sandsynligt også... 

Flirte - selvfølgelig skal du det, hvis det er noget du har det godt med, uden at være kunstig... 

Gåture - super måde at komme hinanden ved på - altså via samtaler

** og så undrer jeg mig så lige over at jeg stadig er single ** 

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

Baagøe skriver:

I Odense Det er bare rigtig stort! Kan slet ikke få armene ned Er virkelig kommet videre og er også så småt parat til at begynde at date igen

Hvor er det dejligt for dig...det fortjener du

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

LotteGabriella skriver:

he he, jeg har det præcis lige sådan

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Som i at hive helt ned til navlen før det giver udsyn til noget.. nej nej nej nej, jeg skal altså lige blive gode venner med min nye krop inden jeg skal ud at lege med den.

Uh ja dét kender jeg ..er SÅ skuffet over mine post-amme bryster

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

madagaskar skriver:

Fedt. Har ikke rigtigt nogle råd udover de vise ord der allerede er skrevet. Men gid det var mig, suk ... og held og lykke

Tusind tak ..hvis jeg kan, kan du også

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

lotchen skriver:

Ej 2½ år er lang tid hvis det hele er dårligt... Men kan ikke forestille mig at leve med Lars uden sex i 2½ år, det kunne ingen af os leve med. Der har ikke været så meget gang i det post-Oliver som før, men det er ok, bare det kommer igen

...hep hep hep

Anmeld

15. juni 2011

Vidunderligeunger

jeg så engang i tv (noget med scoretricks), at det var godt at bage en kage inden man skulle afsted så man duftede af hjemmebag, det gav en lykkefølelse og tryghedsfornemmelse hos mænd var det noget hehe

Ellers bare held og lykke.. og jo, husk at vær ærlig, hvis du nu er smadder nervøs, det hjælper altid lige at sige "jeg er altså nervøs" det er han sikkert også jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.