Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Giv mig jeres 5 bedste den-går-du-ikke-galt-i-byen-med råd til mig, som GIIIIIIISP skal på date næste tirsdag efter 2 år i single/babyland
Daten er fra Dating.dk og jeg er ret spændt for han er meeeget sød
Hi hi, kom glad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har ikke rigtig nogen råd, men ville bare ønske dig held og lykke
Dansker i England skriver: Har ikke rigtig nogen råd, men ville bare ønske dig held og lykke
ØVVVVVVV..men tak alligevel
Giv mig jeres 5 bedste den-går-du-ikke-galt-i-byen-med råd til mig, som GIIIIIIISP skal på date næste tirsdag efter 2 år i single/babyland Daten er fra Dating.dk og jeg er ret spændt for han er meeeget sød Hi hi, kom glad
At mødes et offentligt sted første gang. At bære noget i sort. Ikke at være for nedringet, ej heller for til lukket, Spørge meget ind til ham, være dig selv
Kommer også lidt an på hvilken type han er. Så hvad er han for en ?
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: At mødes et offentligt sted første gang. At bære noget i sort. Ikke at være for nedringet, ej heller for til lukket, Spørge meget ind til ham, være dig selv
Tjek...tjek...tjek...tjek....og tjek...og tak
Grin og være glad :-)
Ikke snakke for meget om baby, lort, bræk og dengang du havde brystbetændelse :-)
Vær dig selv
Spørg ind til ham og hans dag
Vær afslappet
Ihh hvor fedt Dorthe! Glæder mig til at høre hvordan det går :-)
Phoenix skriver: Kommer også lidt an på hvilken type han er. Så hvad er han for en ?
Han er MEGET interesseret
Han er fraskilt og far til to og så er der god kemi og ping pong over chatten...håber det samme gør sig gældende irl
dorthemus skriver: Giv mig jeres 5 bedste den-går-du-ikke-galt-i-byen-med råd til mig, som GIIIIIIISP skal på date næste tirsdag efter 2 år i single/babyland Daten er fra Dating.dk og jeg er ret spændt for han er meeeget sød Hi hi, kom glad
Sørg for at få en veninde eller andet til at ringe til dig 1 time inde i daten, hvis det går skidt og han slet ikke er din type, så er din datter lige blevet syg så du er nødt til at smutte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128