Kom så piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

Haha :-)

Jeg plejer faktisk, med dem der er god kontakt med, hurtigt at gå over på sms - det synes jeg er vildt hyggeligt :-) Men lige ham her, han er ikke "slave af sin mobil" hehe, nej tak, men stadig... jeg tænker lidt at hvis han vil på date med mig, og det påstår han at han vil, så må han lige komme lidt ind i kampen :-)

Måske du skal lægge ham lidt på is, så vågner han måske op og finder mobilos og kalender frem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Baby_girl2011

dorthemus skriver:

Ja helt sikkert...på scor skulle jeg bare have nogle gode knald inden jeg skulle insemineres og tørlægges 

hahah  

fedt sagt..  

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

LotteGabriella skriver:

hmm, så må jeg satme være GOD i sengen, for min mand har været min lige siden første date, også selvom vi sexede - og jeg var også nedringet, dog stilfuldt klædt i skjorte, pæne bukser mv.

Til TS, bare vær dig selv, smil og være imødekommende og åben...så skal det helt sikkert nok gå

Har heller aldrig fået nogen klager...host host

Jeg mærker efter i mig selv og tager den derefter...herregud jeg er jo ikke 16 længere

Tak for rådene

Anmeld

15. juni 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

Måske du skal lægge ham lidt på is, så vågner han måske op og finder mobilos og kalender frem 

Ja det må være planen... så er det godt at man enten har den 28 årige farvehandler, eller den 45 årige tandlæge i baghånden haha.

Ah well, så længe det er sjovt og hyggeligt ik? :-)

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

lotchen skriver:

UUUUUUUH JA, vi vil have billed up dates vil vi!! Håber på nam nam

Ej får da helt sommerfugle i maven ved tanken om 1. date, det er så spændende

Håber faneme også på nam nam  Gider bare ikke være single længere..og savner sex...meget!

Anmeld

15. juni 2011

LotteGabriella

dorthemus skriver:

Har heller aldrig fået nogen klager...host host

Jeg mærker efter i mig selv og tager den derefter...herregud jeg er jo ikke 16 længere

Tak for rådene

hihihi, nej hvem har det?! 

Ja, mavefornemmelsen er altid værd at lytte til

Desuden, så hellere ta' en chance for meget end en chance for lidt, hvis du ved hvad jeg mener

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

Ja det må være planen... så er det godt at man enten har den 28 årige farvehandler, eller den 45 årige tandlæge i baghånden haha.

Ah well, så længe det er sjovt og hyggeligt ik? :-)

Hvor er det godt altså, haha  Glæder mig til at høre mere om det

Pøj pøj!

Anmeld

15. juni 2011

Pige2009

dorthemus skriver:

Han er MEGET interesseret

Han er fraskilt og far til to og så er der god kemi og ping pong over chatten...håber det samme gør sig gældende irl

For pokker da, Dorthe! Jeg har været alt for længe væk fra baby Good luck - det skal nok gå...

Anmeld

15. juni 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

Hvor er det godt altså, haha  Glæder mig til at høre mere om det

Pøj pøj!

I lige måde :-)

Anmeld

15. juni 2011

klmf

dorthemus skriver:

Håber faneme også på nam nam  Gider bare ikke være single længere..og savner sex...meget!

Tror du har et helt heppekor herinde Hvem kan leve uden sex?? I perioder ja, men alt med måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.