Kom så piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

Gang i dig!!!   Er der så én af dem der skriver med som er favoritten?

Og hvor mødes du med dem?....og psst må man kysse på første date?

Det MÅ man ;-)

Jamen ja, lige nu er favoritten en mand på 41, som bare ikke har travlt overhovedet (grrrr), så hvem ved om vi nogensinde kommer på date hehe. Men vi har snakket mange timer i tlf, og det er super hyggeligt.

Og jeg synes en tur rundt om en sø, i frederiksberg have, kgs have, en kaffe, en øl eller noget i den stil plejer at være godt. Det er meget fedt at starte med at gå lidt, så slipper man for de der nervøse tavsheder lige i starten :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

dorthemus

Caroline86 skriver:

den tror jeg ikke på! jeg tror ikke på du skyder over målet!

Tak for tilliden  ...jeg har en god mavefornemmelse, men der er jo også noget der hedder kemi og den skal bare være der...og så er det ligegyldigt hvor godt det er på papiret.

Anmeld

15. juni 2011

klmf

dorthemus skriver:

Tusind tak Charlotte

Håber bare også jeg har lyst til at rende efter ham 

UUUUUUUH JA, vi vil have billed up dates vil vi!! Håber på nam nam

Ej får da helt sommerfugle i maven ved tanken om 1. date, det er så spændende

Anmeld

15. juni 2011

Baby_girl2011

dorthemus skriver:

Det kommer an på hvor man har en profil...havde engang én på Scor og de kom igen, haha 

haha jaaa

men der er jo os en forskel om man er ude efter et hed knald eller en at dele livet med

Uhhh scor.. Frækt..

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

LauraLW skriver:

Det MÅ man ;-)

Jamen ja, lige nu er favoritten en mand på 41, som bare ikke har travlt overhovedet (grrrr), så hvem ved om vi nogensinde kommer på date hehe. Men vi har snakket mange timer i tlf, og det er super hyggeligt.

Og jeg synes en tur rundt om en sø, i frederiksberg have, kgs have, en kaffe, en øl eller noget i den stil plejer at være godt. Det er meget fedt at starte med at gå lidt, så slipper man for de der nervøse tavsheder lige i starten :-)

Det er gode råd..tak for dem

Du må se at få fyret godt op under ham så..ihhh hvor irriterende, men dejligt med lange telefonsamtaler.

Ham jeg skal ud med har givet mig hans nr. men jeg har sagt at han ikke må få mit lige med det samme...vil gerne spille lidt kostbar hihi  det synes han var sjovt

Anmeld

15. juni 2011

Mor til L&S

Ej, hvor dejligt  Håber det kommer til at gå fantastisk

Du er jo en flot pige, så på det område

Vær dig selv, ikke snakke FOR MEGET om Runa, og mærk efter i maven

1000 gange held & lykke - glæder mig til at høre!!!

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

Baby_girl2011 skriver:

haha jaaa

men der er jo os en forskel om man er ude efter et hed knald eller en at dele livet med

Uhhh scor.. Frækt..

Ja helt sikkert...på scor skulle jeg bare have nogle gode knald inden jeg skulle insemineres og tørlægges 

Anmeld

15. juni 2011

LauraLW

dorthemus skriver:

Det er gode råd..tak for dem

Du må se at få fyret godt op under ham så..ihhh hvor irriterende, men dejligt med lange telefonsamtaler.

Ham jeg skal ud med har givet mig hans nr. men jeg har sagt at han ikke må få mit lige med det samme...vil gerne spille lidt kostbar hihi  det synes han var sjovt

Haha :-)

Jeg plejer faktisk, med dem der er god kontakt med, hurtigt at gå over på sms - det synes jeg er vildt hyggeligt :-) Men lige ham her, han er ikke "slave af sin mobil" hehe, nej tak, men stadig... jeg tænker lidt at hvis han vil på date med mig, og det påstår han at han vil, så må han lige komme lidt ind i kampen :-)

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Dorthe det er FANTASTISK!

Uhhh hvor jeg bare glæder mig til at hører ALT om det!

Bare rolig Lisbeth, det skal du nok få

Utroligt hvad lidt kyssen i krogene til en bryllupsfest har sat igang

Anmeld

15. juni 2011

LotteGabriella

Fru Nielsen skriver:

Du skal jo som det første og mest vigtige bare være dig selv, helt hundrede procent....

Du skal tage det tøj på du føler dig allermest lækker i, dog skal du ikke være for nedringet....

Også lad være med at hoppe i kanen med ham på første date, det virker hurtig billig og han kommer ikke igen....  Mænd vil gerne have kvinder som kan sige nej, og som ved hvad de vil. Også kan de godt lide at blive nysgerrige... Går du i seng med ham den første aften, så har han ikke noget at glæde sig til, udover at lære dig beder at kende, men det dropper de tit efter at have haft en med i seng, hvis det sker på første date...

hmm, så må jeg satme være GOD i sengen, for min mand har været min lige siden første date, også selvom vi sexede - og jeg var også nedringet, dog stilfuldt klædt i skjorte, pæne bukser mv.

Til TS, bare vær dig selv, smil og være imødekommende og åben...så skal det helt sikkert nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.