Kom så piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Pige2009

dorthemus skriver:

Hvor er det dejligt for dig...det fortjener du

Åh, tak. Hvor er det også fedt med din date!  Bliver spændende at høre mere om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

dorthemus

KaLee skriver:

ozz mig ozz mig ozz mig!!!! 

De andre har allerede givet gode råd, så ved jeg kommer til at gentage og opsummere lidt ;-)

Tøj - det som du har det godt i.... 

Kys - gu må man kysse på første date!!!!  Hvis den rette stemning er der, så go for it...
Sex - Men sexen - nogle siger det ikke gør en forskel, andre siger man absolut ikke skal knalde på første date... Det er noget du må afgøre med dig selv, men jeg selv venter til der er gået nogle flere dates...

Humor - super vigtigt... Jeg har udsat mine dates for spøjse ting.. spontan stjernekigning, udendørs træningsgejl/legeplads... En gang lavede jeg en skattejagt for fyren skulle finde mig.... det var mega skægt... Men ok - jeg er lidt gakket som person.. 

Vær dig selv - ja det er såååå nemt at sige, men ja.. det skal du... og det er tilladt at lade ham vide at du er en smule nervøs - det er han højst sandsynligt også... 

Flirte - selvfølgelig skal du det, hvis det er noget du har det godt med, uden at være kunstig... 

Gåture - super måde at komme hinanden ved på - altså via samtaler

** og så undrer jeg mig så lige over at jeg stadig er single ** 

Hahaha ja helt ærligt, HVORFOR er du det???

Tak for de gode råd...flirt er mit hemmelige våben, jeg er skidegod til det  Håber bare der er kemi...PLEASE!!!!!!!!!

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

Baagøe skriver:

Åh, tak. Hvor er det også fedt med din date!  Bliver spændende at høre mere om

Tak...håber der er noget at fortælle

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

MAJ*MOR skriver:

jeg så engang i tv (noget med scoretricks), at det var godt at bage en kage inden man skulle afsted så man duftede af hjemmebag, det gav en lykkefølelse og tryghedsfornemmelse hos mænd var det noget hehe

Ellers bare held og lykke.. og jo, husk at vær ærlig, hvis du nu er smadder nervøs, det hjælper altid lige at sige "jeg er altså nervøs" det er han sikkert også jo

Hahaha hvor sjovt, Mitzie!! Bare en skam jeg er så dårlig til at bage..kan jeg ikke bare hælde noget kagemiks ud over mig selv

Anmeld

15. juni 2011

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Hahaha hvor sjovt, Mitzie!! Bare en skam jeg er så dårlig til at bage..kan jeg ikke bare hælde noget kagemiks ud over mig selv

altså jeg kan heller ikke bage, men AMO's shake'n'bake gulerodskage dufter såååå godt, så den kunne du bage (tilsæt vand og olie) og sige til ham, at den må han jo komme og smage en dag

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

MAJ*MOR skriver:

altså jeg kan heller ikke bage, men AMO's shake'n'bake gulerodskage dufter såååå godt, så den kunne du bage (tilsæt vand og olie) og sige til ham, at den må han jo komme og smage en dag

Hahaha sikke nogle tricks du kan

Anmeld

15. juni 2011

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Hahaha sikke nogle tricks du kan

ja jeg har da ikke selv prøvet det (hvornår skulle jeg lige nå at date på mine 21 år og tre af dem med Jesper?? )men hende der var test person fik da en date md hjem

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

MAJ*MOR skriver:

ja jeg har da ikke selv prøvet det (hvornår skulle jeg lige nå at date på mine 21 år og tre af dem med Jesper?? )men hende der var test person fik da en date md hjem

Man må altså godt date sin egen mand

Anmeld

15. juni 2011

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Man må altså godt date sin egen mand

uuuha, det gør vi også så ofte vi kan specielt nu der er medvind

Anmeld

15. juni 2011

dorthemus

MAJ*MOR skriver:

uuuha, det gør vi også så ofte vi kan specielt nu der er medvind

Det er godt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.