Skouboe skriver:
Og derefter fortsætter indlægget med et par eksempler som ikke vurderes som værende særlige, samt en bisætning der stort set kalder de fleste sundhedsplejersker for uduelige og så fortsætter hun derfra.
Jeg har på ingen måde behov for at forsvare mig selv, jeg er slet ikke i tvivl om at jeg gjorde det rigtige for begge mine børn, jeg efterlyser blot flere nuancer i debatten og brugte min egen datter som eksempel.
Jeg synes det er uheldigt at hun ikke vælger at inkludere et eksempel hvor det kunne være acceptabelt i hendes bog at introducere grød før 6 måneder. Samtidigt finder jeg kommentaren om amning nødvendig.
Jeg kan ser overhovedet ikke artiklen så ubehøvlet som du ser den. Jeg synes derimod hun har ret i de ting hun skriver.
Men hvorfor komme med eksempler på tilfælle hvor man godt må, når hele artiklen handler om at man netop IKKE bør gøre det og at man bør vente medmindre der er særlige behov for det.
Fx. I en artikkel om at rød farve i tatoveringer er farligt og kræftfremkaldende skriver de jo heller ikke "Jamen Louise har en tatovering der er rød og hun har ikke haft problemer med den". Nej det kan godt være, men det KAN ske.
Så i denne artikkel som handler om at man bør vente til barnet er 6 mdr. mener jeg det er unødvendigt at komme med eksempler på hvornår det er okay, for det er slet ikke det artiklen handler om.
Anmeld