Read the baby, not the books.
Vil bare lige sige tak for en super artikel, har brugt den idag, da min søn nu er 6 måneder og 2 dage gammel og jeg ville gerne se hvad du anbefalede som opstart (har købt hørfrø olie)
Min søn vejede 4500g ved fødslen, i fredags (dagen før han blev 6 mdr) vejede han 9800g, han er stadig fuldammet, det vil sige han pænt følger sin egen kurve for amme børn. (sp kurve er lavet efter flaskebørn dog)
Men jeg er glad for dér kommer sådan noget artikler hér, som lige minder én om anbefalingerne, er dog ked af at se en så vel formuleret artikel kan få så mange til at blive vrede og negative.
Men jeg kan huske ved sundhedsplejerskens besøg da min søn var 4 måneder ville hun allerede snakke vælling, men jeg fandt det ikke nødvendigt, da min søn ikke virkede mere sulten eller ikke tog nok på. Så det er forskelligt hvad man læser på sst og hvad dér bliver anbefalet af sundhedsplejerskerne.
Jeg håber dér er nogen dér ser denne artikel og bliver glad for den, for det gjorde jeg, vil bestemt overveje at anskaffe mig din bog, da det ikke er første gang jeg støder på gode råd som henviser til dig
Anmeld