ingen mens - negativ test - ingen symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Dreamer1987

metski83 skriver:

Åh, det er ligesom mig. Tør heler ikke rigtig teste.

De der negative teste skræmmer en.

Ja det er det nemlig, men nu tager jeg chancen i morgen og tester, da jeg stadig ikke har fået min mens.  for at den er der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Ja er spændt på havd vi bliver enige om af navne. Han skal selvfølgelig også kunne lide det.

Vi har egentlig ikke snakket så meget om navne, men det kommer vi forhåbenlig snart til

Sagde til ham igår da vi gik i seng, om han havde tænkt på at der faktisk var en mulighed for at han skulle være far nu.

Det havde han.

Så har jeg testet i dag - negativ

et par timer senere kom begyndende menstruation - den virker stadig til at være meget begyndende men der er mere end de sidste par dage, så jeg ser det som menstruation og ser frem til næste ÆL 

Bare rart at få lidt klarhed over situationen

Anmeld

15. juni 2011

Giraffen

our1Baby skriver:

Nej det var faktisk os rimelig hårdt må jeg ærligt sige. Det var en hård omgang og samtidig også hårdt for vores forhold. Men vi er sammen endnu og det hjalp at snakke om det.

Nåh ok. Jo har snakket med lægen og de siger at det jo kan variere og alt fra 1 mdr. til 6 mdr. men synes bare jeg har mange af de symptomer fra sidst undtagen nogle få. Men jo vi er stadig i projektfasen – men håber da snart der kommer to streger på den lille testpind.

Mht. hvor lang tid vi har prøvet, smed jeg mine p-piller i december sidste år, fik så to regelmæssige menstruationer efterfølgende og så var der den første positive test den 17/4 2011. Jeg aborterede så desværre den 6/5 og weekenden over. Men håber os snart for jer at i tester positiv.

Og tak for velkomsten, jeg er nogenlunde ny herinde.  

Puuha sikke meget I har været igennem på så kort tid så..

for I snart står med to streger der varer alle 9 måneder

Jeg har fået menstruation i dag så jeg er dejlig afklaret og glad for at ventetiden er ovre og ser frem til næste ÆL 

Anmeld

15. juni 2011

metski83

Giraffen skriver:

Så har jeg testet i dag - negativ

et par timer senere kom begyndende menstruation - den virker stadig til at være meget begyndende men der er mere end de sidste par dage, så jeg ser det som menstruation og ser frem til næste ÆL 

Bare rart at få lidt klarhed over situationen

Det var da irriterende, så må vi håbe der er mere held næste gang.

Men hellere det kommer, når det alligevel skal komme. I stedet for at man skal vente. Man vil jo gerne igang igen.

Jeg har stadig ikke set skyggen af det, håber det er et godt tegn

Anmeld

15. juni 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Det var da irriterende, så må vi håbe der er mere held næste gang.

Men hellere det kommer, når det alligevel skal komme. I stedet for at man skal vente. Man vil jo gerne igang igen.

Jeg har stadig ikke set skyggen af det, håber det er et godt tegn

uuuh så husker jeg lige fortsat at krydse fingre og tær for dig glæder mig til en update

Anmeld

15. juni 2011

metski83

Giraffen skriver:

uuuh så husker jeg lige fortsat at krydse fingre og tær for dig glæder mig til en update

Tak skal du have, det er sødt af dig. Mine teste er ikke kommet i dag. Håber de kommer i morgen, så jeg kan teste fredag morgen.

Anmeld

16. juni 2011

Dreamer1987

Giraffen skriver:

Puuha sikke meget I har været igennem på så kort tid så..

for I snart står med to streger der varer alle 9 måneder

Jeg har fået menstruation i dag så jeg er dejlig afklaret og glad for at ventetiden er ovre og ser frem til næste ÆL 

Ja det må man sige, synes godt nok det var hårdt. Også derfor man ikke kan regne med hvornår man får sin næste mens....Men har fået noget rødligt der kunne tyde på at det var min mens, men afventer og ser.

Tog en test hertil morgen og den var negativ

Men jo  os fingre for at den næste kommer til at varer alle 9 måneder...
Dejligt for dig at det er afklaret, så er det nemlig bare at vente på den næste ÆL og så håber vi at den er der.  

Anmeld

16. juni 2011

Giraffen

our1Baby skriver:

Ja det må man sige, synes godt nok det var hårdt. Også derfor man ikke kan regne med hvornår man får sin næste mens....Men har fået noget rødligt der kunne tyde på at det var min mens, men afventer og ser.

Tog en test hertil morgen og den var negativ

Men jo  os fingre for at den næste kommer til at varer alle 9 måneder...
Dejligt for dig at det er afklaret, så er det nemlig bare at vente på den næste ÆL og så håber vi at den er der.  

det er utroligt hvad det gør for roen bare at have vished - for det er kun de dage der hvor man ikke ved om man er købt eller solgt, hvor man bliver frustreret

Anmeld

16. juni 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Tak skal du have, det er sødt af dig. Mine teste er ikke kommet i dag. Håber de kommer i morgen, så jeg kan teste fredag morgen.

De må næsten være kommet i dag så 

Nu du efterhånden gået noget længere over end mig så det ka da være der er noget 

Anmeld

16. juni 2011

metski83

Giraffen skriver:

De må næsten være kommet i dag så 

Nu du efterhånden gået noget længere over end mig så det ka da være der er noget 

Ja håber de kommer i dag, så jeg kan teste i morgen tidlig. Er godt nok nervøs for det allerede nu. Men stadigvæk ingen mens. Nu en uge over tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.