ingen mens - negativ test - ingen symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Ja håber de kommer i dag, så jeg kan teste i morgen tidlig. Er godt nok nervøs for det allerede nu. Men stadigvæk ingen mens. Nu en uge over tid.

Uuuh det blir så spændende hvis ikke de er kommet imorgen må du ned på tanken efter en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

metski83

Giraffen skriver:

Uuuh det blir så spændende hvis ikke de er kommet imorgen må du ned på tanken efter en

De er ikke kommet så jeg kan teste i morgen, så var på apoteket efter nogen, eller sagde til mit arbejde jeg skulle hente Treo.

Så tester i morgen... Er SÅ nervøs

Anmeld

16. juni 2011

Giraffen

metski83 skriver:

De er ikke kommet så jeg kan teste i morgen, så var på apoteket efter nogen, eller sagde til mit arbejde jeg skulle hente Treo.

Så tester i morgen... Er SÅ nervøs

uha husk og gi en update jeg krydser alt hvad der krydses kan og hvis den er negativ så håber jeg den bliver opfulgt af en ordentlig omgang mens så I kan se frem til næste ÆL

Anmeld

17. juni 2011

Dreamer1987

Giraffen skriver:

uha husk og gi en update jeg krydser alt hvad der krydses kan og hvis den er negativ så håber jeg den bliver opfulgt af en ordentlig omgang mens så I kan se frem til næste ÆL

Ih hvor er det bare spændende.... jeg  os alt hvad der krydses kan og så håber vi at den er der, og ellers hvis negativ (hvilket vi ikke håber) så bare se frem til næste ÆL

Min mens er stadig ikke kommet men har begyndende lyserødt udflåd så mon ikke om den snart kommer...det håber vi på da min test i går jo var negativ.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.