ingen mens - negativ test - ingen symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28.972 visninger
53 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Giraffen

Hej Piger

Jeg har følgende situation

• udebleven mens (skulle ha været her ca 11.juni)
  • negative test (testede senest i går morges)
  • ingen symptomer

Her igår aftes fik jeg så noget jeg troede skulle blive til menstruation.

Det lignede akurat det der ÆL-udfåd men en lille smule brunligt, som om der var mens på vej.

Jeg har en lille smule igen her til morges men ikke mere end det og nu ligner det ikke der er noget på vej alligevel

Er der nogen der har prøvet det med udflåden og ved om det er tegn på graviditet eller mens?

IIH det er så frustrerende ikke at vide - synes mensen bare skulle komme hvis jeg alligevel skal blive ved med at teste negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Giraffen

slet ingen der har et bud/erfaring?

Anmeld

14. juni 2011

metski83

Det lyder som mig der kunne have skrevet det indlæg.

Jeg står i samme situation som dig, skulle have haft mens d. 9, men her er det heller ikke dukket op.

Jeg har heller ingen symptomer på at det skulle komme, ikke engang brunt udflåd som jeg normalt har op til mens.

Jeg har en masse mens agtige smerter i maven, dog en del værre end når jeg skal have mens. Og har så også en masse stikken, niven og jag.

Men min test har ogå været negativ

Det er vildt frustrerende.

Mit udflåd hær ændret sig helt vildt, og min mave føles oppustet

Anmeld

14. juni 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Det lyder som mig der kunne have skrevet det indlæg.

Jeg står i samme situation som dig, skulle have haft mens d. 9, men her er det heller ikke dukket op.

Jeg har heller ingen symptomer på at det skulle komme, ikke engang brunt udflåd som jeg normalt har op til mens.

Jeg har en masse mens agtige smerter i maven, dog en del værre end når jeg skal have mens. Og har så også en masse stikken, niven og jag.

Men min test har ogå været negativ

Det er vildt frustrerende.

Mit udflåd hær ændret sig helt vildt, og min mave føles oppustet

Det er også bare ekstra frustrerende fordi jeg ikke havde forberedt mig på denne her situation

Jeg regnede med at man enten fik mens ellers var man gravid - nu er det 35 dage siden jeg sidst havde mens og jeg har ingen symptomer på at den skal komme - kun det der udflåd der er kommet 3 gange i små små doser siden i forgårs aftes

Hvor længe har I prøvet? vi har nemlig kun prøvet siden april så har heller ikke så mange måneder at regne tilbage på

Men det lyder til du har flere symptomer end mig så det er måske et godt tegn jeg har også haft oppustet mave men det er sikkert fordi min kæreste og jeg har levet af hjemmelavede pølsehorn siden i søndags

Iiih al den ventetid... Er det ikk også dig der har haft oprettet nogle indlæg med de der g-teste i dag?

Anmeld

14. juni 2011

metski83

Nej jeg har ikke oprettet nogen g-test tråd i dag. Jeg har svaret på en tråd, hvor en Anonym99 har skrevet om det. Men det er ikke mig som har oprettet den

Vi har prøvet siden sidst i januar, tog den sidste p pille d. 16 januar. Så det her er 5. forsøg.

Jeg har en del symptomer, men nogle helt andre end de sidste par måneder. Og ja det største symptom, ligesom dig - udebleven mens.

Håber bare på en positiv test en af de nærmeste dage.

Syntes simpelthen det er så træls ikke at vide om man er købt eller solgt.

Giraffen skriver:

Det er også bare ekstra frustrerende fordi jeg ikke havde forberedt mig på denne her situation

Jeg regnede med at man enten fik mens ellers var man gravid - nu er det 35 dage siden jeg sidst havde mens og jeg har ingen symptomer på at den skal komme - kun det der udflåd der er kommet 3 gange i små små doser siden i forgårs aftes

Hvor længe har I prøvet? vi har nemlig kun prøvet siden april så har heller ikke så mange måneder at regne tilbage på

Men det lyder til du har flere symptomer end mig så det er måske et godt tegn jeg har også haft oppustet mave men det er sikkert fordi min kæreste og jeg har levet af hjemmelavede pølsehorn siden i søndags

Iiih al den ventetid... Er det ikk også dig der har haft oprettet nogle indlæg med de der g-teste i dag?

Anmeld

14. juni 2011

Giraffen

Nej jeg har ikke oprettet nogen g-test tråd i dag. Jeg har svaret på en tråd, hvor en Anonym99 har skrevet om det. Men det er ikke mig som har oprettet den

Vi har prøvet siden sidst i januar, tog den sidste p pille d. 16 januar. Så det her er 5. forsøg.

Jeg har en del symptomer, men nogle helt andre end de sidste par måneder. Og ja det største symptom, ligesom dig - udebleven mens.

Håber bare på en positiv test en af de nærmeste dage.

Syntes simpelthen det er så træls ikke at vide om man er købt eller solgt.

Ok - ka bare huske navnet

og det var også denne jeg tænkte på 

https://www.baby.dk/debat/114812pi1/proever-at-blive-gravid/total--gtest-skraek----.aspx

(har det på nøjagtig samme måde!)

Ja det er virkelig den der venten der er ulidelig - i forgårs ku jeg slet ikke sove fordi jeg havde givet mig selv lov til at teste næste morgen - nu kan jeg ikke finde ud af om jeg skal teste imorgen igen eller hvad jeg skal.

Og så har jeg en eksamen på torsdag som jeg gerne ligesom skal være fokuseret på og så er det meget forstyrrende at synes at alt muligt andet er 1000 gange vigtigere, men det er svært når man står midt i det.

Men når I har prøvet i 5 måneder så er din cyklus vel også ved at falde på plads? det troede jeg virkelig min var for sidst gik der 32 dage mellem mens, så det er bare nu den driller.

Anmeld

14. juni 2011

metski83

Giraffen skriver:

Ok - ka bare huske navnet

og det var også denne jeg tænkte på 

https://www.baby.dk/debat/114812pi1/proever-at-blive-gravid/total--gtest-skraek----.aspx

(har det på nøjagtig samme måde!)

Ja det er virkelig den der venten der er ulidelig - i forgårs ku jeg slet ikke sove fordi jeg havde givet mig selv lov til at teste næste morgen - nu kan jeg ikke finde ud af om jeg skal teste imorgen igen eller hvad jeg skal.

Og så har jeg en eksamen på torsdag som jeg gerne ligesom skal være fokuseret på og så er det meget forstyrrende at synes at alt muligt andet er 1000 gange vigtigere, men det er svært når man står midt i det.

Men når I har prøvet i 5 måneder så er din cyklus vel også ved at falde på plads? det troede jeg virkelig min var for sidst gik der 32 dage mellem mens, så det er bare nu den driller.

Jeg lavede en for nogle dage siden, om skræk for at teste (Skræk for g-teste) Prøv at g på min profil, så kan du se at det kun er den jeg har opretttet. Men jegn har svaret på andre

De første måneder, kom min mens præcis på dagen som hvis jeg stadig havde spist p piller. Men sidste måned gik jeg tre dage over tid.

Denne gang snart en uge.

Så ved ikke om min cyklus bare fucker totalt op eller hvad det er. Håber selvfølgelig det er en graviditet.

Men man tænker bare konstant på det, det er virkelig belastende

Anmeld

14. juni 2011

metski83

metski83 skriver:

Jeg lavede en for nogle dage siden, om skræk for at teste (Skræk for g-teste) Prøv at g på min profil, så kan du se at det kun er den jeg har opretttet. Men jegn har svaret på andre

De første måneder, kom min mens præcis på dagen som hvis jeg stadig havde spist p piller. Men sidste måned gik jeg tre dage over tid.

Denne gang snart en uge.

Så ved ikke om min cyklus bare fucker totalt op eller hvad det er. Håber selvfølgelig det er en graviditet.

Men man tænker bare konstant på det, det er virkelig belastende

Så ikke lige du havde linket indlægget, men jo det er mig der har lavet den.

Er så skræmt ved at teste fordi de altid er negative

Anmeld

14. juni 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Så ikke lige du havde linket indlægget, men jo det er mig der har lavet den.

Er så skræmt ved at teste fordi de altid er negative

Det ka godt være vi bare har uregerlige cyklus'er 

hehe jeg rettede i den efterfølgende fordi jeg kom i tanke om det - så fuld blus på forvirrende

men jeg har også læst om mange det først kunne teste langt senere end på menstruationsdagen - sådan 7-14 dage over tid, ved ikke om man kan vente så længe, tror jeg tisser 20 gange om dagen bare for at tjekke om mensen er kommet så man kan komme igang med et nyt forsøg

Anmeld

14. juni 2011

TrineMine86

Giraffen skriver:

Hej Piger

Jeg har følgende situation

• udebleven mens (skulle ha været her ca 11.juni)
  • negative test (testede senest i går morges)
  • ingen symptomer

Her igår aftes fik jeg så noget jeg troede skulle blive til menstruation.

Det lignede akurat det der ÆL-udfåd men en lille smule brunligt, som om der var mens på vej.

Jeg har en lille smule igen her til morges men ikke mere end det og nu ligner det ikke der er noget på vej alligevel

Er der nogen der har prøvet det med udflåden og ved om det er tegn på graviditet eller mens?

IIH det er så frustrerende ikke at vide - synes mensen bare skulle komme hvis jeg alligevel skal blive ved med at teste negativ

jeg havde brunligt udflåd op til at jeg testede positivt..

troede også først at, nu kom mens alligevel  men der blev ikke til mere end det og testede positivt nogle dage efter så..

for positiv test om nogle dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.