Giraffen skriver:
Hej Piger
Jeg har følgende situation
- udebleven mens (skulle ha været her ca 11.juni)
- negative test (testede senest i går morges)
- ingen symptomer
Her igår aftes fik jeg så noget jeg troede skulle blive til menstruation.
Det lignede akurat det der ÆL-udfåd men en lille smule brunligt, som om der var mens på vej.
Jeg har en lille smule igen her til morges men ikke mere end det og nu ligner det ikke der er noget på vej alligevel
Er der nogen der har prøvet det med udflåden og ved om det er tegn på graviditet eller mens?
IIH det er så frustrerende ikke at vide - synes mensen bare skulle komme hvis jeg alligevel skal blive ved med at teste negativ
Hej du...
Ej hvor er det bare underligt at sidde og læse dit indlæg. Det kunne nemlig også være mig som havde skrevet det, bortset fra nogle små ting.
Jeg har været gravid 1 gang før, hvor jeg også havde brunligt udflåd op til hvor jeg testede positiv...så det er meget muligt du er gravid og ikke kan teste positiv endnu...men 
fingre for du snart tester positiv.
Jeg havde en SA i starten af maj måned....hvor jeg derefter ikke har fået min mens endnu...det er meget frustrerende synes jeg.
Har også haft mens smerter, oppusthed og en lille smule kvalme men heller ingen mens og tør ikke teste da jeg testede for 3 dage siden hvor den var negativ.
Hvad siger i piger, skal jeg teste og nogen som har prøvet dette??
Anmeld