ingen mens - negativ test - ingen symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

baby012

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Dreamer1987

Giraffen skriver:

Hej Piger

Jeg har følgende situation

• udebleven mens (skulle ha været her ca 11.juni)
  • negative test (testede senest i går morges)
  • ingen symptomer

Her igår aftes fik jeg så noget jeg troede skulle blive til menstruation.

Det lignede akurat det der ÆL-udfåd men en lille smule brunligt, som om der var mens på vej.

Jeg har en lille smule igen her til morges men ikke mere end det og nu ligner det ikke der er noget på vej alligevel

Er der nogen der har prøvet det med udflåden og ved om det er tegn på graviditet eller mens?

IIH det er så frustrerende ikke at vide - synes mensen bare skulle komme hvis jeg alligevel skal blive ved med at teste negativ

Hej du...

Ej hvor er det bare underligt at sidde og læse dit indlæg. Det kunne nemlig også være mig som havde skrevet det, bortset fra nogle små ting.

Jeg har været gravid 1 gang før, hvor jeg også havde brunligt udflåd op til hvor jeg testede positiv...så det er meget muligt du er gravid og ikke kan teste positiv endnu...men  fingre for du snart tester positiv.

Jeg havde en SA i starten af maj måned....hvor jeg derefter ikke har fået min mens endnu...det er meget frustrerende synes jeg.

Har også haft mens smerter, oppusthed og en lille smule kvalme men heller ingen mens og tør ikke teste da jeg testede for 3 dage siden hvor den var negativ.

Hvad siger i piger, skal jeg teste og nogen som har prøvet dette??

Anmeld

14. juni 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Ja nemlig. Har aldrig fået derfra før.

Har ikke flere til at ligge, så kan ikke teste i morgen tidlig. Det er nok godt nok, for det er til at blive tosset af.

ja det er nok sundt nok at vente så længe som muligt, man bliver desværre nok ikke mere gravid af at teste hele tiden

Tak for add'et så er det lettere at holde hinanden opdateret

Anmeld

14. juni 2011

Giraffen

gravid20 skriver:

Anmeld

14. juni 2011

Giraffen

our1Baby skriver:

Hej du...

Ej hvor er det bare underligt at sidde og læse dit indlæg. Det kunne nemlig også være mig som havde skrevet det, bortset fra nogle små ting.

Jeg har været gravid 1 gang før, hvor jeg også havde brunligt udflåd op til hvor jeg testede positiv...så det er meget muligt du er gravid og ikke kan teste positiv endnu...men  fingre for du snart tester positiv.

Jeg havde en SA i starten af maj måned....hvor jeg derefter ikke har fået min mens endnu...det er meget frustrerende synes jeg.

Har også haft mens smerter, oppusthed og en lille smule kvalme men heller ingen mens og tør ikke teste da jeg testede for 3 dage siden hvor den var negativ.

eej er ked af at høre med SA - kan slet ikke begynde at sætte mig ind i hvor hårdt det må være

kan godt forstå du er frustreret over ikke at ha fået mens endnu - har desværre ingen erfaring på det punkt, har du prøvet at snakke med lægen eller en anden med faglig indsigt?

så er i også stadig i projektfasen kan jeg næsten forstå, hvor længe har I været i gang?

Og velkommen til forresten kan se du er ny

Anmeld

14. juni 2011

metski83

Giraffen skriver:

ja det er nok sundt nok at vente så længe som muligt, man bliver desværre nok ikke mere gravid af at teste hele tiden

Tak for add'et så er det lettere at holde hinanden opdateret

Var så lidt, lige præcis det jeg tænkte så kunne vi bedre følge med/finde hinanden

Og så krydser vi bare alt hvad krydses kan, og håber på nogle positive teste i denne uge.

Anmeld

14. juni 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Var så lidt, lige præcis det jeg tænkte så kunne vi bedre følge med/finde hinanden

Og så krydser vi bare alt hvad krydses kan, og håber på nogle positive teste i denne uge.

iih altså al den snak om teste og jeg er lige ved at tro jeg blir nødt til at teste imorgen tidlig - men hver anden dag er måske for tit ?

hmmm det er altså både godt og skidt og sådan holde sig opdateret herinde hele tiden

Anmeld

14. juni 2011

fru G

hvornår begyndte jeres brune udflåd? jeg tror jeg har haft brunt udflåd igår og idag, og forventet mens er søndag...

Anmeld

14. juni 2011

metski83

our1Baby skriver:

Hej du...

Åh, det er ligesom mig. Tør heler ikke rigtig teste.

De der negative teste skræmmer en.

Anmeld

14. juni 2011

Giraffen

fru G skriver:

hvornår begyndte jeres brune udflåd? jeg tror jeg har haft brunt udflåd igår og idag, og forventet mens er søndag...

Jeg havde sidst mens den 10. maj (første mensdag) og jeg har haft det af tre omgange

en lille klump igår aftes, en lille i dag og en lille i eftermiddags - udover de tre ÆL-agtige geleudflåd har der ikke været det mindste

SÅ skørt altså - jeg ved ikke noget om det men det kan godt være at det også kan være op til mens - jeg har testet negativt hele tiden sidst jeg testede var mandag morgen, men jeg har desværre ingen gode svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.